کد خبر: ۱۱۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
مهرداد بذرپاش:

هیچ‌کس از شعار علیه رئیس‌جمهور دفاع نمی‌کند/ سال ۸۸ عده‌ای علیه کل نظام شعار دادند اما بعضی‌ها صدایشان در نیامد

اتفاق دیروز(شعار علیه رئیس جمهور) کار ناپسندی بود که هیچ‌کس از آن دفاع نمی‌کند ولی ببینید چه کار بدی است علیه یک رئیس جمهور منتخب اینگونه رفتار شود. در سال ۸۸ شماها نه علیه رئیس جمهور وقت بلکه علیه کل نظام اینگونه رفتار کردید.
هیچ‌کس از شعار علیه رئیس‌جمهور دفاع نمی‌کند/ سال ۸۸ عده‌ای علیه کل نظام شعار دادند اما بعضی‌ها صدایشان در نیامدبه گزارش شیرازه، مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی اش نوشت: اتفاق دیروز(شعار علیه رئیس جمهور) کار ناپسندی بود که هیچ کس از آن دفاع نمی کند. ولی ببینید چه کار بدی است علیه یک رئیس جمهور منتخب اینگونه رفتار شود.

در سال ۸۸ شماها نه علیه رئیس جمهور وقت بلکه علیه کل نظام اینگونه رفتار کردید.کسانی که دنبال پیراهن عثمان درست کردن هستند آن موقع یا در صف شعار دهندگان بودند یا آنها را تشویق می کردند، یاساکت بودند و دردل خوشحال.

رفتار اعضای دولت و توئیت های بیش از حدشان نشان از یک نگرانی می دهد . نگران این جمله آقای روحانی که گفته بود : بعضی در انتخابات "گیوه بر نکشیدند" و حالا می خواهند جبران کنند تا در دولت بعد جزء کنار گذاشته شدگان نباشند.

راستی در انتخابات ، آقای روحانی کل ۳۸ سال نظام را زیر سوال برد و توهین کرد . آن موقع به نظرم توئیتر فیلتر بود که اینها گیوه شان را بر نکشیده بودند تا از کشور و نظام مظلومشان دفاع کنند...!
نظرات بینندگان