کد خبر: ۱۱۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان:

سپیدان آماده میزبانی میهمانان تابستانی می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان به منظور پذیرایی از میهمانان در تعطیلات تابستانی برای خدمات رسانی به مسافران مهیا شده است.

به گزارش شیرازه، مهدی شیخ موحد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان درگفتگو باخبرنگار ما اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‏های کلان دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تشکیل ستاد اسکان سفرهای تابستانی در واحدهای دانشگاهی جهت رفاه حال کارکنان و اعضای هیأت‏علمی که قصد سفر و اقامت در این شهرستان را دارند تمام امکانات اقامتی موجود را در این خصوص مهیا و با تشکیل ستاد اسکان مشکلات و موانع را برطرف و آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می باشد. دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان به منظور پذیرایی از میهمانان در نگین زاگرس در تعطیلات تابستانی به منظور انجام خدمات رفاهی به مسافرین مهیا شده است.

شیخ موحد بیان داشت: شهرستان سپیدان با داشتن جاذبه های گردشگری و توریستی فراوان همواره در ایامسال بویژه درتابستان پذیرای گروه بسیاری از مسافران است.

 وی افزود:به دلیل استقبال و اعلام رضایت بسیاری از کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه از طرح ستاد اسکان سفرهای تابستانی طبق روال سنوات گذشته این واحد دانشگاهی با توجه به قرارگرفتن در خوش آب وهواترین منطقه در جنوب کشور در صدد پذیرایی از میهمانان تابستانی برآمده ودر راستای اهتمام به رفاه کارکنان و اعضای هیئت علمی تشکیل شده است و با فراهم کردن امکانات اقامتی مناسب میزبان مسافران تابستانی دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور در ایام عید فطر وتعطیلات تابستانه خواهد بود.

 شیخ موحداز برنامه ریزی‌های لازم برای استقبال از  مسافران در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: در جلسه ستاد اسکان ، علاوه بر بررسی و رفع موانع و مشکلات راهکارهای اجرایی برای بازدید کلیه مسافران وگردشگران از  اماکن تفریحی وگردشگری شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان اظهار کرد: با تأکید ریاست عالی دانشگاه مبنی بر تکریم مهمانان وهمکاران دانشگاهی درفصول مختلف و فراهم کردن رفاه همکاران دانشگاهی از سرتاسر کشور و با توجه به اینکه شهرستان سپیدان بدلیل نزدیکی به دومرکز استان وقرارگرفتن در بهترین موقعیت وشرائط آب وهوایی و وجود تفرجگاههای بی شمار در این منطقه، هر ساله شاهد میهمانان زیادی در ایام مختلف سال ودرایام تابستان وتعطیلات عیدفطر است.

 وی ادامه داد: این واحد دانشگاهی با اختصاص و تجهیز استادسرای وکلاس‌های آموزشی دانشگاه، میزبان استاتیدو کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده‌های محترم آنها از سراسر کشور است و در این زمینه از تمامی امکانات موجود خود استفاده خواهد کرد.

شیخ موحد تشکیل ستادهای اسکان سفرهای تابستانی را اعلام رضایت بسیاری ازکارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور دانست که باعث آشنایی نزدیک کارکنان و خانواده‌های آنان با عظمت و شکوه دانشگاه آزاد و باعث همبستگی و همدلی بین آنها می‌شود و آسایش خانواده‌های این عزیزان را در سفرهای تابستانی مهیا می‌کند.

منبع: مارگون

نظرات بینندگان