کد خبر: ۱۱۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۶

زیباترین آبشار خاورمیانه فاقد جاده ایمن+ تصاویر

جاده روستای مارگون به زیباترین آبشار خاورمیانه دارای پیچ های خطرناک و تند وبه صورت خاکی می باشد که گاها حوادث ناگواری را برای مسافران و گردشگران رقم زده است.

به گزارش شیرازه،  شاید با شنیدن نام آبشار مارگون شما به یاد زیباترین نقطه از خاورمیانه با داشتن امکاناتی وسیع بیفتید؛ اما اسم بلند وخانه ای ویران را در نگاه هر بیننده تداعی می کند جاده ای روستای مارگون دارای پیچ های خطرناک و تند که در ایام تابستان مشکلات روستا را دوچندان می کند وبرای مسافران وگردشگران مشکلاتی عظیم به وجود می اورد.

روستای مارگون در شهرستان سپیدان یکی از مناطق خوش آب و هوا با طبیعتی بکر و دست نخورده است که روزانه میزبان گردشگران بسیاری از اقصی نقاط ایران وحتی دنیا است.


جاده روستای مارگون به زیباترین آبشار خاورمیانه توسط جهاد سازندگی سابق در دهه شصت احداث شد و اکنون با گذشت چندین سال اصلا ایمنی لازم را نداردو مردم با هزاران دلهره ونگرانی از این مسیربرای رسیدن به زبیاترین نقطه ایران وخاورمیانه تردد می کنند چنانچه اگر مشکل جاده برطرف شود روستای مارگون به یکی از مناطق مورد نظرگردشگری دنیا تبدیل خواهد شد.

درحال حاضر جاده روستای مارگون به آبشار دارای پیچ های خطرناک، چاله های فراوان وشیب های تند است که برای مسافران وگردشگران خطرآفرین می باشد؛ با وجود مطالبات مردمی از مسئولان این مشکل همچنان به قوت خود باقی است، زیبایی طبیعت شهرستان سپیدان و زیباترین آبشار خاورمیانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و روزانه بیش از هزاران نفر از این محور رفت و آمد می کند.

متاسفانه بی توجهی مسئولان؛ مردم روستا و گردشگران ومسافرانی که برای دیدن زیباترین ابشار قطره ای جهان می آیند را کلافه کرده است؛ جاده ای که می تواند هم برای مردم و هم برای مسافران وگردشگران با اندک نگاه ویژه مسئولان مشکلش به سادگی حل شود ودر سال شاهد این نباشیم که هموطنانمان در این مسیر دچار مشکل شوند وبه حوادث ناگوار دچار شوند.

منبع: مارگون
نظرات بینندگان