کد خبر: ۱۱۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت؛

دیدار جمعی از قضات شهرستان جهرم با آیت الله دژکام و اساتید حوزه علمیه

در آغاز هفته قوه قضائیه رئیس دادگستری ، دادستان و جمعی از قضات با امام جمعه جهرم و برخی علما و اساتید حوزه علمیه دیدار کردند.

به گزارش شیرازه، به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه  رئیس دادگستری ، دادستان و جمعی از قضات  با آیت الله دژکام امام جمعه جهرم و برخی علما و اساتید حوزه علمیه دیدار کردند. 

در این دیدار  آیت اله دژکام امام جمعه جهرم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت اله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش اظهار داشت:جلسات هم اندیشی و تعامل  قضات با علما و اساتید حوزه باید بیشتر شود  تا شاهد افزایش قانون پذیری و آگاهی مردم  وکاهش آسیب های اجتماعی و وقوع جرائم باشیم.

وی افزود: همه مردم باید در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی به قوه قضائیه کمک کنند.

در ادامه محمد اسمی رئیس دادگستری شهرستان جهرم  ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه با اشاره به اینکه دیدار و همنشینی با علما یک عبادت است بیان داشت : هدف از این جلسه ، هم اندیشی ، تعامل و تعاون بیشتر و تبادل اطلاعات و بهره مند شدن از رهنمودهای امام جمعه محترم و سایر علمای شهرستان است.

وی افزود:  قوه قضائیه  از اول انقلاب تا به حال با فراز و فرودهایی روبرو بوده و شاهد موفقیت های زیادی و البته چالشهایی نیز بوده است.

اسمی خاطرنشان کرد: بحمداله کارهای خوبی در قوه قضائیه از قبیل ارتقاء دستگاه قضایی ،اجرای عدالت ، تامین امنیت،پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی انجام گرفته است که لازم است از قضات شریف و کارکنان زحمتکش دادگستری و سازمانهای وابسته به قوه قضائیه تقدیر و تشکر کرد.

رئیس حوزه قضایی جهرم از علما ، فضلا و اساتید حوزه علمیه شهرستان درخواست کرد تا در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و وقوع جرائم به دادگستری کمک نمایند تا شاهد کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی باشیم. 



منبع: پسین جهرم
نظرات بینندگان