کد خبر: ۱۱۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۶

نارضایتی گردشگران از خودپردازهای سپیدان

خرابی و عدم ارائه سرویس خودپردازها سبب بروز نارضایتی در بین شهروندان و مسافران وگردشگرانی که برای تعطیلات عید فطر وتابستان به نگین زاگرس آمده اندشده است.

به گزارش شیرازه، خرابی عابر بانک ها ،مردم در مراجعه به دستگاههای خودپرداز بانکی با پیام هایی مبنی بر عدم امکان سرویس دهی، امکان ارائه خدمت به این کارت وجود ندارد، فاقد اسکناس و … مواجه شده اند.

قصه تمام نشدنی خرابی عابر بانک ها در شهرستان سپیدان ،مردم در مراجعه به دستگاههای خودپرداز بانکی با پیام هایی مبنی بر عدم امکان سرویس دهی، امکان ارائه خدمت به این کارت وجود ندارد، فاقد اسکناس و … مواجه شده اند ، این اولین باری نیست که این مشکل در سطح شهر اتفاق می افتد و با اطمینان نیز می توان گفت آخرین بار هم نمی تواند باشد و این مشکل تا سالیان آتی نیز به طور مداوم تکرار خواهد شد،

گفتنی است خرابی خودپردازهای بانک  هاسبب بروز بسیاری از نارضایتی در بین شهروندان ومسافران شده است،گویا مسئولین این بانک ها درصدد رفع این مشکل برنمی آیند، این عابربانک ها نیز در اکثر اوقات قادر به سرویس دهی به مردم نمی باشند و حداقل انتظار مردم از مسئولان و روسای بانک ها این است بهره مندی از خدمات این دستگاه ها افزایش پیدا کند، خودپردازها کمتر دچار نقص فنی و قعطی شوند و در زمان بروز مشکل مسئولان با سرعت بیشتری برای حل آن ها اقدام کنند.

ایام عیدفطر وتعطیلات تابستانی بهترین فرصت برای آزمودن سیستم های خودپرداز بانک هاست .تعطیلات چندروزه وورود مسافران وگردشگران به شهرستان سپیدان و نیاز آنه به پول نقد برخی هارا به سمت عابربانک ها می کشاند که  متاسفانه با صحنه های دور از انتظار روبرو می شدند که در نهایت دیدن این صحنه ها وخرابی دستگاههای عابر بانک جالب نیست . 

برخی از دستگاه های خود پرداز بانک ها فعال بود اما دگمه "برداشت وجه" آن غیر فعال شده بود. خدمات انتقال وجه دستگاه های خود پردازبرخی از بانک ها غیر فعال و موجب سرگردانی برخی گردشگران ومسافران بانکی شد.

گفتنی است با توجه به ایام عیدفطر وتعطیلات تابستانی ونیازمندی های مردم ومسافران به وجه نقد در صورت تداوم این اختلال در دستگاه های خود پرداز، علاوه بر ایجاد مشکلات به مردم موجب نارضایتی و پایین آمدن مدت زمان سکونت و اقامت مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروزی خواهد شد.

خرابی و عدم ارائه سرویس خودپردازها سبب بروز نارضایتی در بین شهروندان و مسافران شده است به گونه‌ای که افراد برای دریافت پول از دستگاه‌های خودپرداز، گاه مجبور به طی کردن چندین خیابان و سرزدن به چندین و چند عابر بانک‌اند، این درحالی است که امروزه بانکداری الکترونیکی، پدیده‌ای است که در اغلب کشورهای جهان به کار گرفته شده و در کاهش هزینه‌های بانکی، هزینه‌های مردم، زمان، کاهش ترافیک و غیره نقش مؤثری ایفاکرده است.

  عدم ارائه خدمات توسط خودپردازها مسافران رابا مشکلاتی در بازار های شهرستان مواجه کرده و اگر این روند ادامه یابد قطعا آسیبی جدی به اقتصاد این منطقه وارد خواهد کرد.بسیاری از مردم از وضعیت موجود خودپردازها در این شهرستان ناراضی هستند و پس از انتظاری طولانی در صف خودپردازها با عدم ارائه سرویس مواجه می ‌شوند که موجب سردرگمی شهروندان ومسافران می‌شود و باید مسئولان شهرستانی فکری برای این معضل کنند.

 شهرستان چهارفصل سپیدان ، شهرستانی در شمال غربی فارس ودر همسایگی استانهای جنوبی است که از لحاظ گردشگری، کشاورزی و مشاغل خانگی دارای ظرفیت‌های گسترده‌ایی است از این رو تجهیز همه جانبه این شهرستان به همه امکانات به ویژه دولت الکترونیک گامی بزرگ در جهت توسعه و پیشرفت این منطقه گردشگری است.

منبع: مارگون

نظرات بینندگان