کد خبر: ۱۱۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۲ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان:

سوق دادن جوانان و نوجوانان به امر ورزش زمینه رشد و تعالی را به دنبال خواهد داشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان گفت :سوق دادن جوانان و نوجوانان به امر ورزش زمینه رشد و تعالی و جلوگیری از منکرات و انحرافات را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش شیرازه،  سرگرد پاسدار مجید علی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در رابطه با هزینه ها و امکانات اماکن ورزشی سپاه در بخش زرقان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: سالن ۹دی دارای امکانات سرمایشی ، گرمایشی و بهداشتی کاملا مناسب هست و هزینه های  کل درآمد ناچیز  سالن ۹ دی برخلاف  برخی از سالن های دیگر صرف نگهداری و تجهیز این سالن میشود.

وی ادامه داد: سپاه ناحیه زرقان طی ۴سال گذشته به اندازه ۳۵سال مسئولیت متولی امر ورزش در بخش زرقان سرانه ورزشی ایجاد کرده و معتقد می باشیم که سوق دادن جوانان و نوجوانان به امر ورزش زمینه رشد و تعالی و جلوگیری از منکرات و انحرافات را به دنبال خواهد داشت.


سرگرد پاسدار مجید علی پور در ادامه بیان کرد: سالن های ورزشی در دهستان های بندامیر  و رحمت آباد و شهر لپویی و همچنین ساخت سه سالن ورزشی در شهر زرقان از افتخارات سپاه در راستای خدمات رسانی به مردم می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان بیان کرد: یکی از سالن های ورزشی در شهر زرقان مختص بانوان بوده که متاسفانه بدلیل کمبود اعتبارات و علیرغم پیشرفت بالای ۹۵ درصدی بدلیل عدم توجه مسؤولان هنوز به بهره بردای نرسیده و انشاالله با روحیه جهادی عزیزان سپاه این سالن نیز در چند ماه آینده مورد بهره برداری و در اختیار بانوان عفیف و خوب شهر زرقان قرار میگیرد.


وی در ادامه گفت: یکی از سالن های ورزشی در شهر زرقان تبدیل به سالن بدنسازی شده و معتقد هستیم که این ورزش پرطرفدار متاسفانه دارای آلودگی ها و حواشی است که نگرانی خانواده ها را به دنبال دارد که راه اندازی این سالن با مشارکت در تجهیز بخش خصوصی همراه بوده و با تاکید بر حفظ سلامت ورزشی و اخلاقی و بهداشتی فعالیت می نماید.

 علی پور در پاسخ به اینکه این اماکن ورزشی آیا هزینه هایی هم به دنبال دارد گفت: به این نکته اشاره و تاکید میکنم که سالن های سپاه به هیچ وجه نگاه درآمد زایی نداشته و هر هزینه اندکی که دریافت می شود صرفا خرج نگهداری و تجهیز به امکانات مورد نیاز آن می شود و هدف ما رونق دادن به فعالیت های ورزشی جوانان و نوجوانان می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در پایان ادامه داد: سالن ورزشی ۹دی دارای امکانات ورزشی مناسب جهت انجام ورزشهای توپی (فوتسال ،والیبال ،بدمینتون ، هندبال) و ورزشهای رزمی می باشد و این سالن دارای امکانات گرمایشی، سرمایشی و بهداشتی مناسب بوده و در ظرف چند روز آینده کل بدنه داخلی آن مجهز به دیوار پوش ایمن خواهد شد  و همچنین ذکر این نکته که اولویت استفاده از این سالن ها جهت عزیزان بسیجی می باشد لیکن استفاده برای عموم نیز آزاد می باشد.

IMG_0072 IMG_0074 IMG_0075 IMG_0077 IMG_0078 IMG_0079 IMG_0080 IMG_0081

منبع: زرقونیا
نظرات بینندگان