کد خبر: ۱۱۱۲۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
بستن دهان منتقدین با برچسب تکفیری و بی شناسنامه

هیس؛ برجام قداست دارد!+ عکس

مدعیان «زنده باد مخالف من» نه تنها هیچ انتقادی را بر نمی‌تابند بلکه اگر آنچه که عیان است را حتی با زبان طنز و شعر مطرح شود تا حد بستن و خرد کردن دهان منتقد به پیش می برند.
هیس؛ برجام قداست دارد!+ عکس
به گزارش شیرازه، در حالی که به گفته مسئولان ارشد وزارت خارجه طی یک ساله گذشته سلسه تحریم های هدفمند، از سوی امریکایی ها عملا برجام را نقض کرده است اما همچنان رسانه های اصلاح طلب و حامی دولت از برجامی که نتیجه آن فقط اقدامات یک طرفه ایران را شامل شده است دفاع می کنند.

حامیان افراطی سیاسی و بوق های تبلیغاتی حامی دولت در شبکه های اجتماعی همچنان با دفاع بی چون و چرا از برجام معتقدند که «"در" روی یک پاشنه» می چرخد و هرگونه انتقاد از برنامه جامع اقدام مشترک هرچند که با کج دهنی طرف مقابل روبرو شده، محکوم است!

مدعیان «زنده باد مخالف من» نه تنها هیچ انتقادی را بر نمی‌تابند بلکه اگر آنچه که عیان است را حتی با زبان طنز و شعر مطرح شود تا حد بستن و خرد کردن دهان منتقد به پیش می برند.

صبح روز عید فطر یکی از مداحان کشورمان قبل از خطبه های رهبری شعری حدود 66 بیتی را با مضمون «اجتماعی، فرهنگی و سیاسی» خواند که به دلیل انتقاد از برجام و سند«2030» با هجمه حامیان دولت در توییتر و اینستاگرام مواجه شد.

حامیان افراطی دولت و مدعی آزادی بیان در فضای مجازی نیز این اثر فرهنگی- سیاسی را تحمل نکردند و این مداح را تا سر حد تکفیر و زدن برچسب داعشی تخریب کردند.

هیس؛ برجام قداست دارد!
این رویکرد افراط گرایانه از جریان اصلاحات و حامی دولت در مواجه با منتقدین مسبوق به سابقه است؛ البته طبیعی است وقتی که رئیس دولت یازدهم بارها منتقدین را با الفاظ مختلف مانند«بی شناسنامه»و ... مورد تخریب قرار می دهد تا انتقادها نسبت به کارنامه او رنگ سیاسی بگیرد و کمتر عملکردش از سوی کارشناسان مورد ارزیابی قرار بگیرد دیگر چه انتظاری از حامیان متعصب آنها می رود.

 از طرفی دامن زدن به حاشیه ها و استفاده از واژه ها و تعابیر تند نسبت به منتقدین ترفندی است که می تواند در این کارزار به کمک تیم دولت آید تا با ایجاد دو قطبی های کاذب و تقابل با نهادهای انقلابی افکار عمومی را نسبت به آنچه که دولت به مردم تعهد داده است منحرف کند.

آفتاب برجامی که رئیس دولت آنرا با آب خوردن مردم گره می زد با بدعهدی که پیش بینی آن می شد به غروب نزدیک می شود و جا دارد حامیان و رسانه های متعصب دولت عینک بزنند تا بهتر غروب را مشاهده کنند!
شاید به این نتیجه برسند که در تحقق ایرانی آباد نباید صرفا نگاهمان به آن سوی آب ها بود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۶
1
در انتخابات اخیر به آقای روحانی رای ندادم و پشیمان هم نیستم. اما برجام خوب یا بد از آن کشور است و با نیت اصلاح امور بسته شد. حالا که آمریکا بد عهدی کرده(موردی که مقام معظم رهبری هم پیش بینی کرده بودند) نباید آنرا همانند چماق برسر مجریان آن زد. بدیهی است ایرادهای بی منطق منتقدان، واکنش های مشابهی را از سوی دولت خواهد خواهد داشت. به هرحال تنها نفعی که برجام تاکنون داشته ، شناخته شدن چهره کریه دولتمردان آمریکاست که برخی تاب دیدن سوختن پرچمش را ندارند.
ناشناس
اینهمه امتیاز دادیم که چهره کریه آمریکا شناخته بشه
دوست گرامی چهره آمریکا 38 سال است برای مردم ما -البته بجز عدده محدودی خواص- شناخته شده است//
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۶
0
هردونظرمنطقیست وموافق هستم ولی درحال حاضر چه راهبردی وجود دارد؟ایابرجام ادامه بدیم آنقدر نقدکنیم تا مردم در خصوص بی‌نتیجه بودن برجام اذعان کنند یا سکوت کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید یا همانند حامیان بی منطق دست به نقدهای تندزنیم یادرپشت سر رهبری حرکت کنیم ببینیم چه می‌گویند