کد خبر: ۱۱۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۸ تير ۱۳۹۶
جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز خبرداد؛

کشف 270 کیلوگرم مواد مخدر حشیش در نی ریز

جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز از کشف بزرگترین محموله مواد مخدر حشیش در سال جاری خبر داد.

به گزارش شیرازه، سید سجاد ساجدی جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز در خصوص کشف محموله بزرگ مواد مخدر حشیش گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی ریز موفق شدند بزرگترین محموله مواد مخدر حشیش در سال جاری را کشف و ضبط نمایند.


ساجدی افزود:  ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی ریز طی رصد نامحسوس خودروهای عبوری محوری سیرجان به نی ریز به یک خودور 405 نقره ای مشکوک می شوند.

وی ادامه داد: پس از زیر نظر گرفتن خودرو، ماموران متوجه حضور خودور پژو 405 سفید رنگی در حوزه استحفاظی نی ریز می شوند.

قاضی ساجدی خاطر نشان شد: ماموران با توجه به تجربه خود متوجه می شوند که این خودور حامل مواد مخدر بوده و خودرو 405 نقره ای اسکوریت این محموله داخل خودور 405 سفید می باشد.

جاشین دادستان نی ریز اظهار داشت: پس از در جریان قرار دادن ماموران حاضر در پاسگاه قطرویه از موضوعغ به خودور حامل مواد مخدر دستور ایست می دهند.

وی ادامه داد: ولی خودور به دستور ایست توجهی نکرده و متوقف نمی شود و پس از شلیک هشدار هر دو لاستیک  سمت شاگرد خودرو حامل مواد را مورد اصابت قرار می دهند و خودور پس از طی مسیر کوتاهی متوقف می شود.

ساجدی در ادامه خاطر نشان شد: راننده 30 ساله از اهالی استان فارس ابتدا پا به فرار می گذارد که در نهایت دستگیر می شود و سرانجام در بازرسی از این خودرو مقدار 270 کیلوگرم مواد مخدر حشیش کشف و ضبط می شود.

وی در خصوص به دام افتادن خودرو اسکورت نیز بیان کرد: پس از اعلام دستور توقیف خودور اسکورت، ماموران پاسگاه انتظامی قطرویه به او نیز دستور ایست می دهند، که ایتدا بدون توجه به دستور اقدام به فرار می کند.

قاضی ساجدی افزود: پس از تیراندازی و هدف قرار گرفتن لاستیک ها، خودور اسکورت حوالی روستای وزیره متوقف، ولی راننده آن با رها کردن خودرو فرار میکند.

جانشین دادستان نی ریز ادامه داد: با به دست امدن مدارک شناسایی موجود در خودرو اکنون تلاش برای بازداشت راننده 32 ساله خودرو اسکورت ادامه دارد.


وی در پایان اظهار داشت: متهم دستگیر شده در اعترافات خود بیان کرده که قصد انتقال این مواد را از استانهای شرقی به شهرستان داراب را داشته است.

منبع:  نبض نی ریز

نظرات بینندگان