کد خبر: ۱۱۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۱۰ تير ۱۳۹۶

شورایی در چند قدمی فروپاشی/سرنوشت انتخابات شورای شهر صدرا این هفته مشخص خواهد شد

دبیر هیات نظارت بر انتخابات استان فارس گفت: هیات نظارت مرکزی هنوز تصمیم خود را در خصوص ابطال انتخابات شورای شهر صدرا به ما اعلام نکرده است.
شورایی در جند قدمی فروپاشیدنبه گزارش شیرازه، در حالی که بیش از یک ماه از پایان انتخابات گذشته و نتایج تمامی حوزه های انتخابیه در استان مشخص شده اما هنوز از سرنوشت انتخابات شورای شهر صدرا خبری نیست.

چند هفته قبل بود که پس از تایید صحت انتخابات شواری شهر صدرا از سوی هیات نظارت شهرستان، هیات نظارت انتخابات استان ضمن عدم تایید انتخابات شورای این شهر، پیشنهاد ابطال آن را به هیات مرکزی نظارت ارسال کرد و قرار بود 5 روز پس از آن هیات مرکزی نظر خود را اعلام کند اما حال پس از گذشت چند هفته هنوز خبری در خصوص تایید یا رد انتخابات شورای شهر صدرا از سوی مقامات مسئول اعلام نشده و سرنوشت شورای این شهر در هاله ای از ابهام قرار دارد.

دبیر هیات نظارت بر انتخابات استان فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرجنوب در این رابطه گفت: هیات نظارت مرکزی هنوز تصمیم خود را در خصوص ابطال انتخابات شورای شهر صدرا به ما اعلام نکرده است.

حفاری در خصوص علت تاخیر در اعلام نتیجه تایید یا رد انتخابات صدرا افزود: هیات نظارت مرکزی در طول این مدت در حال بررسی موارد مطرح شده در خصوص انتخابات در شورای شهر صدرا بوده است و به احتمال زیاد این هفته نظر نهایی در خصوص ابطال یا تایید انتخابات شورای شهر صدرا از جانب این هیات اعلام خواهد شد.

فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابت شهرستان شیراز هم گفت: بر طبق قانون، هیات نظارت مرکزی انتخابات 5 روز پس از اعلام هیات نظارت انتخابات در استان فرصت دارد تا نظر قانونی خود را در این رابطه اعلام کند اما آنها در طول این مدت نظر خود را در خصوص تایید یا ابطال انتخابات شورای شهر صدرا اعلام نکرده اند.

عالیشوندی افزود: با توجه به این که مهلت قانونی اعلام نظر هیات مرکزی به اتمام رسیده، در صورت اعلام نظر آنها، وزارت کشور باید در این زمینه اعلام نظر کند البته به نظر می رسد این هفته بررسی های هیات مرکزی نظارت انتخابات کشور در خصوص انتخابات شورای شهر صدرا به اتمام رسیده و آنها نتیجه انتخابات را اعلام کنند.
نظرات بینندگان