کد خبر: ۱۱۱۳۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۶
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی فارس مطرح کرد:

معرفی دستگاه‌های موفق و ناموفق در جذب اعتبارات اسناد خزانه/ اداره‌کل گمرک فارس پیشتاز در جذب اعتبارات

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی فارس گفت: 9 دستگاه اجرایی استان فارس در زمینه جذب اعتبارات اوراق اسناد خزانه اسلامی موفق نبوده‌اند.

به گزارش شیرازه، بابک دایی در نشست شورای برنامه‌یزی و توسعه استان فارس اظهار کرد: 9 دستگاه آموزش و پرورش، شرکت سهامی برق منطقه‌ای فارس، شرکت سهامی توزیع برق، اداره کل امور عشایر، شرکت سهامی آب منطقه‌ای، شرکت آب و فاضلاب، آستان مقدس احمدی و محمدی و دانشگاه‌های علوم پزشکی فسا و جهرم، موفق یه جذب کامل اوراق اسناد خزانه اسلامی تاکنون نشده‌اند.

وی با بیان اینکه 4دستگاه اجرایی اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس، راه و شهرسازی، گمرک و دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق شدند که تمام اعتبارات اوراق اسناد خزانه را جذب کنند، گفت: اداره‌کل گمرک استان فارس با جذب 100 درصد اعتبارات اوراق اسناد خزانه در جایگاه نخست قرار گرفت و پس از آن اداره‌کل راه و شهرسازی با 96 درصد، اداره‌کل ورزش و جوانان با 95درصد و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با 80 درصد در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی فارس گفت: برای جذب اعتبارات تا سی‌ویکم تیرماه 96 فرصت داریم و مدیران دستگاه‌هایی که در این زمینه کاری نکرده‌اند، باید هر چه زودتر اقدام لازم را انجام دهند.

بنابراین گزارش افشانی، استاندار فارس نیز از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که از اعتبارات ملی سهمی مناسب برای استان دریافت کنند و افزود: یکی از معیارهای ارزیابی مدیران، اخذ منابع ملی برای استان است و مدیرانی که تا به حال در زمینه جذب اوراق اسناد خزانه اسلامی اقدام نکرده و یا موفق به جذب تمامی آن نشدند هرچه سریع‌تر به این کار اقدام کنند وگرنه نام مدیران ناموفق را به رسانه‌ها اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶
0
گمرک مگر چقدر اعتبار دارد که در جذبش پیشتاز یا پستاز باشد باید سراغ دستگاهایی بروید که هرکدام درصد های قابل ملاحظه ای از بودجه کشور به آنها اختصاص می یابد