کد خبر: ۱۱۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۶

ابراز رضایت سرمربی تیم ملی کاراته از اردوی تیم ملی در شیراز

کادر فنی تیم ملی بانوان کاراته جمهوری اسلامی ایران از شرایط برگزاری اردوی تیم ملی در شیراز ابراز رضایت کرد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در حالی که تیم ملی کاراته بانوان در رده سنی امید و بزرگسالان خود را جهت شرکت در مسابقات آسیایی قزاقستان آماده می کند، سومین دوره اردوی آماده سازی این تیم به مدت 5 روز در شهر شیراز و به میزبانی هیات کاراته استان فارس برگزار شد.
بنا بر این گزارش لیلا بهرامی یکی از مربیان تیم ملی کاراته که اصالتا اهل شیراز می باشد با ابراز رضایت از شرایط میزبانی استان فارس از این اردو گفت: این اردوی 5 روزه در شرایطی برگزار شد که ملی پوشان از میزبانی استان فارس رضایت کامل را داشتند.
وی مهیا شدن شرایط مناسب تمرینی را برای تیم ملی یکی از ویژگی های این اردو بیان کرد و افزود: این اردو در حالی برگزار شد که تیم ملی قرار است 17 تیرماه جهت شرکت در مسابقات آسیایی به کشور قزاقستان اعزام شود.
بهرامی سطح آمادگی بازیکنان تیم ملی را خوب توصیف کرد و افزود: هدف ما کسب نتایج قابل قبول در این مسابقات است و در همین راستا نیز فدراسیون کاراته شرایط خوبی را برای ملی پوشان فراهم کرده است.
بهرامی با تقدیر از بازیکنان تیم ملی گفت: ملی پوشان امید و بزرگسالان در طول اردوهای برگزار شده از دل و جان برای رسیدن به سطح آرمانی مایه گذاشته اند.
وی با ابراز رضایت از سطح آمادگی ملی پوشان کاراته گفت: امیدواریم که تیم ملی امید و بزرگسالان در این مسابقات نتایج خوبی را برای کشورمان کسب کند.

برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار ، کاراته
نظرات بینندگان