کد خبر: ۱۱۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۶
معاون برنامه ریزی و امور عمران فرمانداری فسا:

ساخت و ساز پروژه ها و ابنیه های فسا، با مطالعه و برنامه ریزی انجام نمی شود

اولین کارگروه فنی تخصصی شهرستان فسا به ریاست خانم فنایی، معاون برنامه ریزی و امور عمران فرمانداری ویژه فسا به منظور بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان و ارزیابی مصالح ساختمانی برگزار شد.

به گزارش شیرازه،  اولین کارگروه فنی تخصصی شهرستان فسا به ریاست خانم فنایی، معاون برنامه ریزی و امور عمران فرمانداری ویژه فسا به منظور بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان و ارزیابی مصالح ساختمانی برگزار شد.

در این جلسه فنایی، معاون برنامه ریزی و امور عمران فرماندار فسا با تاکید بر عدم رعایت استاندارد مصالح ساختمانی و عدم نظارت مطلوب بر پروژه های عمرانی و ابنیه های سطح شهر گفت: سازمان نظام مهندسی با همکاری دستگاه های متولی باید شرایط مناسب را برای رسیدن به استاندارد لازم فراهم نمایند. 

فنایی اولویت و شروع هر پروژه و ساخت و ساز را مطالعه خاک و ژئوتکنیک دانست و افزود: این کارگروه باید به صورت تخصصی تمام مراحل انجام پروژه در شهرستان را مورد ارزیابی و مهندسی قرار دهد. 


معاون برنامه ریزی و امور عمران فرمانداری ویژه فسا تصریح کرد: به دلیل عدم ثبات در مدیریت شهرداری فسا متاسفانه ساخت و ساز پروژه ها و ابنیه های سطح شهرستان، طراحی و مبلمان شهری عمران و شهرسازی با مطالعه و برنامه ریزی انجام نمی شود که در این خصوص باید با همکاری و همراهی این کارگروه مهندسی شهرداری را احیا کرد. 


کارگروه فنی تخصصی شهرستان فسا با حضور متخصصین، کمیته های تخصصی زیر مجموعه خود از جمله کمیته استانداردسازی مصالح ساختمانی و نظارت را ظرف مدت یک هفته تشکیل داده و به صورت عملیاتی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

منبع: فسایی




برچسب ها: فسا ، ساخت و ساز ، گارگاه
نظرات بینندگان