کد خبر: ۱۱۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۶

کسب سه مدال مسابقات جهانی پیوند اعضا توسط بانوان استان فارسی

بانوان دونده فارس در مسابقات جهانی دو و میدانی پیوند اعضا که به میزبانی کشور اسپانیا در حال برگزاری است، سه مدال برای کاروان ورزشی ایران کسب کردند.
به گزارش شیرازه رئیس هیات ورزش پیوند اعضا فارس، اظهار داشت: معصومه رضایی در رده سنی ١٨ تا ٢٩ سال در ماده 200 متر مدال نقره گرفت و الهام روشن چراغ در رده سنی 30 تا 39 سال در ماده 800 متر نشان نقره را بر گردن آویخت.
زهرا کریمیان افزود: همچنین کلثوم ابراهیمی پس از کسب 2 نشان طلا در پرتاب دیسک و وزنه در پرتاب توپ نیز مدال طلا گرفت و در ماده پرتاب نیزه چهارم شد.
وی گفت: با پایان یافتن مسابقات دو و میدانی، تیم ملی ایران در رده بانوان و آقایان چهار مدال طلا، 11نقره و سه برنز کسب کرد.
وی اظهار کرد: کاروان ورزشی ایران در بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا متشکل از 80 ورزشکار زن و مرد است که در رشته های دو و میدانی، پینگ پنگ، شنا، بدمینتون، اسکواش، بولینگ، دارت و پتانگ (پرتاب توپ فلزی) به مصاف حریفان خود می روند.
کریمیان ادامه داد: استان فارس با 19 ورزشکار بیشترین سهمیه را در بین ورزشکاران ایرانی دارد.
او بیان کرد: کلثوم ابراهیمی، الهام روشن چراغ، معصومه رضایی، فرشته فکری، طاهره مهدوی، رها رضایی فرد، سعید سهرابی، علی حسن شاهی، مرتضی فنایی، مبینا رمضانی، سیما کریمی، هایده اسلامی، محمد هادی خشنودی، صمد امین صفایی، کرامت الله خواجه ای، فرشاد زندی، محمد جواد ملاحی، سپهر سپاسی و مجتبی احمدی ورزشکاران شرکت کننده از استان فارس در این مسابقات هستند.
بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا از چهارم تیرماه آغاز شده و تا دوازدهم همین ماه در شهر'مالاگا' در اسپانیا ادامه دارد.


برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان