کد خبر: ۱۱۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۶
در تودیع ومعارفه در کمیته امداد امام خمینی فراشبند؛

قیومی پور بار دیگر به فراشبند بازگشت

با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس مراسم تودیع و معارفه مدیریت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فراشبند برگزار شد.

به گزارش شیرازه،  در این مراسم که به منظور تودیع نعمت اله مموئی بعنوان مدیریت اسبق کمیته امداد امام خمینی(ره) فراشبند و معارفه فضل اله قیومی پور بعنوان مدیریت جدید برگزار شد؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس ، رئیس نظارت و بازرسی کمیته امداد فارس ، رئیس حراست کمیته امداد استان فارس ،فرماندار ، امام جمعه و برخی از مسئولین ادارات شهرستان فراشبند حضور داشتند.

نعمت اله مموئی ، مدیریت اسبق کمیته امداد امام خمینی (ره) فراشبند نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارش عملکردی از مدیریت ۲۷ ماهه خود در شهرستان؛ از مسئولین ادارات و مردم شهرستان که در این چند سال همراه کمیته امداد بوده اند و همچنین از پرسنل کمیته امداد تقدیر و تشکر و برای مدیریت جدید آرزوی توفیق و سربلندی نمود.

در ادامه مراسم امام جمعه و فرماندار فراشبند هر کدام به نحوی از خدمات چند ساله نعمت اله مموئی تقدیر و تشکر و آرزوی موفقیت در سمت جدید کرد.

مدبر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در ادامه مراسم با یادآوری این نکته که حضرت امام خمینی(ره) تنها جایی که اجازه دادن نامشان در آن نقش ببندد کمیته امداد امام خمینی(ره) بود به اهداف والای ایشان پرداختند و اذعان نمود : که ما امدادگران افتخار می کنیم و خدا را شاکریم که راه امام و شهداء نصیبمان گردیده است.


ایشان در ادامه بحث زکات را یکی از الزامات و واجب عینی دانستند و با اشاره به آیه شریفه و مما رزقناهم ینفقون؛ بیان داشت: که خداوند تبارک تعالی که کلامش صدق است می گوید انفاق بکن تا چند برابرش کنم فرمودند اگر زکات ندهیم برکات از روی زمین برداشته می شود.

فضل اله قیومی پور ، مدیریت جدید کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان فراشبند در ادامه مراسم گفت: از خداوند متعال توفیق دارم که خدمت رسان خوبی برای همشهریان عزیز باشم و امیدوارم که با یاری خداوند و کمک شما مسئولین و همشهریان عزیز ، ان شاء الله بتوانیم نقاط قوت را افزایش دهیم و نقاط ضعفمان را بر طرف کنیم.




منبع: نخل بیدار

انتهای پیام/

نظرات بینندگان