کد خبر: ۱۱۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۱۳ تير ۱۳۹۶

۶۰۱ داوطلب فراشبندی در کنکور سراسری سال 96 با هم رقابت خواهند کرد

مدیرآموزش و پرورش فراشبند گفت: بیش از ۶۰۰ داوطلب شهرستان فراشبند در بزرگترین آزمون علمی کشور برای ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با یکدیگر رقابت می کنند.

به گزارش شیرازه،  حبیب اله عوض پور مدیر آموزش و پرورش  فراشبند در گفتگویی بیان کرد: با توجه به اهمیت برگزاری کنکور سراسری، تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب آزمون سراسری اندیشیده شده و داوطلبان عزیز و خانواده بزرگوار آنان از این بابت هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای نداشته  باشند.

وی با بیان اینکه ناحیه انتظامی، اورژانس و شبکه بهداشت، مدیریت توزیع برق و مدیریت آبفای شهری  بنا به دستور فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش باید به امر اجرای کنکور با  این مدیریت همکاری کنند، افزود: داوطلبان کنکور سراسری در ۲ محل به عنوان حوزه امتحانی و به مدت دو روز با هم رقابت می کنند.

عوض پور در ادامه گفت:  از ۶۰۱ داوطلب کنکور سراسری تعداد ۳۹۴ نفر دختر و ۲۰۷ نفر  پسر می باشند ضمن اینکه حدود ۸۰  نفر عوامل اجرایی کار برگزاری کنکور را در این شهرستان  بر عهده دارند.

مدیرآموزش و پرورش در پایان به داوطلبان توصیه نمود، پس از دریافت کارت شرکت در آزمون، چنانچه در خصوص مندرجات کارت مغایرتی مشاهده نمودند، در اسرع وقت به باجه رفع نقص مستقر در آموزش و پرورش مراجعه و نسبت به رفع نقص اقدام نمایند. مسئول رفع نقص آقای بهادر فرازی کارشناس سنجش می باشد .

تلفن باجه رفع نقص ۳۸۷۵۴۰۵۰ – شماره همراه مسئول باجه رفع نقص ۰۹۱۷۷۳۸۸۳۸۷

گفتنی است آزمون سراسری سال ۹۶ همزمان در سراسر کشور در روزهای پنجشنبه پانزدهم وجمعه  شانزدهم تیرماه  سال جاری در چهار نوبت  برگزار می شود.

حوزه های برگزاری آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ شهرستان فراشبند به تفکیک نوبت برگزاری و جنس


منبع: آبپا

گروه آزمایشینوبت  و مکان برگزاریظرفیت داوطلبان
نوبت برگزاریمکان برگزاریتعداد زنتعداد مردظرفیت کل
علوم ریاضی و فنیصبح پنجشنبه ۱۵/۰۴/۱۳۹۶سالن دبیرستان شهیدمطهری۵۳۸۴۳
علوم انسانیصبح پنجشنبه ۱۵/۰۴/۱۳۹۶حسینیه اعظم قدس۷۸۴۳۱۲۱
هنرعصر پنجشنبه ۱۵/۰۴/۱۳۹۶سالن دبیرستان شهیدمطهری۱۵۲۱۷
علوم تجربیصبح جمعه  ۱۶/۰۴/۱۳۹۶حسینیه اعظم قدس۲۸۵۱۱۶۴۰۱
زبان های خارجیعصر جمعه  ۱۶/۰۴/۱۳۹۶سالن دبیرستان شهیدمطهری۱۱۸۱۹

آمار کل داوطلبان

۳۹۴۲۰۷

۶۰۱

منبع: نخل بیدار 

نظرات بینندگان