کد خبر: ۱۱۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۴ تير ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان مُهر خبر داد:

19 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه در پالایشگاه پارسیان مُهـر

مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان مُهـر گفت: پالایشگاه گاز پارسیان تاکنون بیش از 19 میلیون ساعت کارکرد بدون حادثه را ثبت نموده است و در چشم‌انداز تدوین‌شده پالایشگاه در افق 1404، تمام تلاش خود را به کارخواهیم گرفت.

به گزارش شیرازه،  فرشید ابدالی دهدزی مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان مُهر بیان داشت: در سه‌ماهه نخست سال جاری 5/6 میلیارد مترمکعب گاز در شرکت پالایش گاز پارسیان فراورش و به مبادی مصرف ارسال‌شده است.

مدیرعامل پالایشگاه گاز پارسیان خاطرنشان ساخت: 46 درصد خوراک خود این پالایشگاه از حوزه تابناک، 11 درصد از حوزه وراوی و 43 درصد نیز از حوزه‌های هما و شانول دریافت و پس از فرآورش به خط چهارم سراسری ارسال می‌کند.

وی یادآور شد: پیش‌بینی تولید این شرکت بر اساس برنامه تکلیفی است و تا پایان سال فرآورش بیش از 25 میلیارد مترمکعب گاز خواهد بود.


ابدالی در ادامه به حجم تولید میعانات گازی این پالایشگاه در مدت‌زمان یادشده اشاره کرد و گفت: در همین مدت 2/4 میلیون بشکه میعانات گازی در این پالایشگاه تولید شد و این شرکت در مخازن ذخیره و پس‌ازآن توسط خط 10 اینج به عسلویه ارسال و ازآنجا به خارج کشور صادر می‌شود و پیش‌بینی می‌گردد حجم تولید میعانات گازی تا پایان سال جاری بیش از 9 میلیون بشکه باشد.


وی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساعت کارکرد بدون حادثه پالایشگاه بر رعایت اصول ایمنی و حفاظت از محیط‌زیست در انجام همه فرآیندها تأکید و تصریح کرد: پالایشگاه گاز پارسیان تاکنون بیش از 19 میلیون ساعت کارکرد بدون حادثه را ثبت نموده است و در چشم‌انداز تدوین‌شده پالایشگاه در افق 1404، تمام تلاش خود را به کارخواهیم گرفت تا بتوانیم در تولید مسئولانه، پاک، ایمن و بهره‌ور پیشتاز باشیم.


منبع: عصر مهر

نظرات بینندگان