کد خبر: ۱۱۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۴ تير ۱۳۹۶

دیدار شهردار شیراز با رئیس کل دادگستری فارس+ عکس

شهردار شیراز به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس کل دادگستری فارس دیدار کرد.
به گزارش شیرازه، شهردار شیراز به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس کل دادگستری فارس دیدار کرد.
در اين ديدار، رئیس کل دادگستری استان فارس با بيان اينكه کارنامه ی شهرداری شیراز گویای همه چیز است، گفت: در سال های حضورم در استان فارس شاهد تحولات مناسب در حوزه شهری شیراز بوده ام که این امر حاصل مدیریت متخصص و جهادی شهردار شیراز است.

دیدار شهردار شیراز با رئیس کل دادگستری فارس+ عکس
علی القاصی مهر با اشاره به توسعه و آباداني شهر، اقدامات انجام شده در شیراز را بزرگ توصیف کرد و افزود: امروز با شهری با چهره ای آبرومند و متفاوت نسبت به گذشته مواجهیم که قطعا با حمایت از تداوم تلاش ها، این مهم روز به روز گسترش خواهد یافت.

القاصی مهر با بیان اینکه این موضوعات توسط شهروندان قابل لمس و تایید است، گفت: شاهدیم که در این چند سال اعتبارات به سمت عمران و آبادانی هدایت شده است.

وی ساخت پیاده راه ها، پارک های جدید، بزرگراه ها، فرهنگسراها، خانه های محله و ... را در راستای آرامش شهروندان توصیف کرد و گفت: این گونه شهرسازی موجب افزایش اعتماد به نفس شهروندان و حتی کاهش جرائم می شود.

وی از همکاری شعب مختلف دادگستری فارس برای کاهش زمان دادرسی در حوزه های شهری خبر داد و افزود: در شورای عالی حفاظت از منابع طبیعی، پشتیبان حفظ محیط زیست شهری خواهیم بود.

معاون قضایی و برنامه ریزی دادگستری فارس نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بسیاری از کارهای انجام شده در حوزه شهری قابل دیده شدن نیستند، گفت: در حوزه فناوری اطلاعات کارهای خوبی صورت گرفته که شهر شیراز را به سمت جایگاه اصلی خود هدایت کرده است.

سیدعبدالنبی نجیبی، توسعه شیراز در چند سال اخیر را همه جانبه توصیف کرد و افزود: تلاش ها محصول ایده های خلاقانه بوده است.

شهردار شیراز نیز در اين ديدار ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهيد بهشتي و بزرگداشت هفته قوه قضاييه ضمن تشکر از تلاش های خستگی ناپذیر مجموعه ی دادگستری استان فارس، از مدیریت قاطع و دقيق و موشکافانه رئیس کل، مدیران، قضات و كاركنان دادگستري استان فارس و سازمان هاي تابعه قوه قضاييه در استان، قدردانی کرد.
نظرات بینندگان