کد خبر: ۱۱۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۱۵ تير ۱۳۹۶
با شرکت داوطلبان گروه هاى ریاضی و انسانی

آغاز رقابت بیش از 76 هزار کنکوری در فارس

۷۶ هزار و ۶۰۸ داوطلب در استان فارس از امروز با هم رقابت می کنند.
کنکور سراسری سال ۹۶ کلید خوردبه گزارش شیرازه، تقوی نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان فارس گفت: در کنکور سراسری امسال، ۷۶ هزار و ۶۰۸ داوطلب استان فارسی در ۵ گروه آموزشی با هم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: آزمون سراسری در ۳۵ شهر استان فارس همزمان با سراسر کشور، برگزار می‌شود و شهرهای شیراز، مرودشت، فسا، کازرون، جهرم و داراب به ترتیب بیشترین تعداد داوطلبان را دارا است.

تقوی ادامه داد: امسال در فارس ۷ هزار و ۶۵۴ نفر در رشته ریاضی، ۹ هزار و ۲۵۱ نفر در رشته انسانی، ۳ هزار و ۸۹۲ نفر در رشته هنر، ۷ هزار و ۷۱ نفر در رشته زبان‌های خارجی و ۴۸ هزار و ۷۴۰ نفر در رشته تجربی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: داوطلبان تلاش کنند برای اطلاع از آخرین اطلاعات و اعلامیه‌ها روزانه به پایگاه داوطلبان به نشانی SANJESH.ORG مراجعه کنند و اگر اشکالی در کارتشان ایجاد شده می‌توانند در شیراز به آدرس مرکز رفاهی خدماتی دانشگاه واقع در خیابان ساحلی غربی و در شیراز شهرستان‌های استان به مراکز مشخص شده که نشانی آن‌ها روی سایت در سازمان سنجش درج شده است مراجعه کرده و ایراد را رفع کنند.

تقوی با بیان اینکه درهای سالن‌های امتحان ساعت ۷ در نوبت صبح و ۱۴ و ۳۰ دقیقه در نوبت عصر بسته می شود اضافه کرد: داوطلبان با در دست‌داشتن کارت ورود به جلسه، کارت شناسایی ملی و شناسنامه، به محل برگزاری آزمون مراجعه کنند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون داوطلبان گروه های ریاضی و فنی و انسانی صبح امروز آغاز شده است و گروه هنر عصر امروز برگزار می شود.

سیدمحسن تقوی افزود: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه و آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی نیز عصر جمعه 16 تیر برگزار شود.
منبع: فارس
برچسب ها: کنکور ، کنکور 96 ، ریاضی ، انسانی
نظرات بینندگان