کد خبر: ۱۱۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۶

آغاز ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی کلاس اولی‌ها

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از امروز (۱۵ تیر) آغاز می‌شود.
آغاز ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی کلاس اولی‌هابه گزارش شیرازه، لیدا نیک روش مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز ثبت‌ سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی گفت: دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از امروز (پنجشنبه 15 تیر 96) می‌توانند برای ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی اقدام کنند و تا تاریخ 17 شهریور فرصت دارند.

وی افزود:‌ کتاب‌های درسی دانش‌آموزان همزمان با نخستین روز آغاز سال تحصیلی 96-97 و اول مهر در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان پایه یازدهم  شاخه فنی و حرفه‌ای نیز می‌توانند از تاریخ 15 تیر لغایت 17 شهریور 96 برای ثبت سفارش اقدام کنند همچنین ثبت سفارش کتاب‌های تکمیلی دانش آموزان سمپاد نیز از 15 تیرماه آغاز می‌شود.

نیک روش بیان کرد:‌برای ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی نیاز است تا اطلاعات دانش‌آموزان در سامانه سناد ثبت شده باشد.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد:‌زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه‌های دوم تا ششم دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی نیز به پایان رسیده است و دانش‌آموزانی که ثبت‌نام نکرده‌اند باید پایان تیر ماه به سامانه www.irtextbook.com مراجعه کنند.

وی گفت:‌ پس از قطعی شدن ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع در مدارس، سامانه فروش کتب را برای آنها باز می‌کنیم تا بتوانند با وارد کردن کد اقامت ثبت نام کنند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان