کد خبر: ۱۱۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۵ تير ۱۳۹۶

غرق شدن کودک 5 ساله در سپیدان

مسئول مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 سپیدان از مرگ کودک 5 ساله بر اثر غرق شدگی خبر داد.

به گزارش شیرازه، مهدی فرجی مسئول اورژانس 115 سپیدان در گفتگو با خبرنگارما گفت: پس از تماس تلفنی با مرکز اورژانس 115 سپیدان مبنی بر غرق شدگی یک کودک درون استخر آب ، بلافاصله تیم اورژانس 115 پایگاه هماشهر به محل حادثه اعزام شد

وی افزود: دختر بچه پنج ساله حین بازی در کنار استخر آب یک باغ تفریحی در روستای دالین از توابع بخش همایجان شهرستان سپیدان به درون آب سقوط کرد و تلاش تکنسین های اورژانس 115 پایگاه همایجان موجب احیا اولیه کودک  شد و در حین انتقال به بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان مجددا دچار ایست قلبی ، تنفسی  شد و متاسفانه کودک  جان باخت.

 فرجی خاطر نشان کرد: علت حادثه سهل انگاری والدین کودک و بازیگوشی او و همچنین نزدیک شدن کودک 5 ساله به استخر بوده است.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی سپیدان ادامه داد: پس از اطلاع این حادثه به نیروهای اورژانس این شهرستان بلافاصله تیم مربوطه به همراه یکدستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل به منطقه  مذکوراعزام شدند.

فرجی ادامه داد : اقداماتی از جمله مانیتورینگ ، ساکشن،لوله گذاری داخل ریه و ماساژ قلبی برای کودک انجام شد اما علی رغم تلاش های صورت گرفته علائم حیاتی کودک  منفی بود وبیمار سریعا به بیمارستان امام حسین(ع) سپیدان اعزام شد.

وی افزود: عملیات احیا، توسط پزشکان متخصص بیهوشی و اطفال انجام گرفت که متأسفانه این عملیات موفقیت‌آمیز نبود، با وجود تلاشی که صورت گرفت، کودک هیچگونه علائم هوشیاری از خود نشان نداد و جسد به سردخانه بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به ورود گسترده مسافران و گردشگران به شهرستان سپیدان از تمامی والدین درخواست کرد به شدت مواظب کودکان  و فرزندان خود باشند تا شاهد  چنین صحنه های دلخراشی نباشیم.

منبع:  مارگون

برچسب ها: سپیدان ، استخر ، غرق شدن
نظرات بینندگان