کد خبر: ۱۱۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۶
فرمانده سپاه شهرستان در دیدار با رئیس و دادستان داگستری شهرستان مُهـر:

هر زمان که سخن از قوه قضائیه است همه افکار و اذهان متوجه مسئله عدالت می شود

فرمانده سپاه شهرستان مُهـر بیان داشت: هر زمان که سخن از قوه قضائیه است همه افکار واذهان متوجه مسئله عدالت می شود و موضوع دیگری به این اندازه برجستگی ندارد.

به گزارش شیرازه، سرهنگ رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر به همراه جمعی از کارکنان این نهاد مقدس با رئیس و دادستان داگستری شهرستان مُهـر به مناسبت هفته قوه قضائیه دیدار کردند.

 سرهنگ محمد رسول رضایی فرماندهی سپاه شهرستان مُهـر با حضور در دادگستری شهرستان هفته قوه قضائیه را به رئیس دادگستری و سایر قضات تبریک گفتند و این دیدار در دفتر رئیس دادگستری شهرستان مُهـر برگزار شد.


فرمانده سپاه شهرستان مهر اظهار داشت: هر زمان که سخن از قوه قضائیه است همه افکار واذهان متوجه مسئله عدالت می شود و موضوع دیگری به این اندازه برجستگی ندارد.


رحیمیان رئیس دادگستری شهرستان مُهـر ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندهی ناحیه مقاومتبسیج و سپاه مُهـر بر تعامل هرچه بیشتر این دو نهاد انقلابی سپاه و دستگاه قضایی در راستای دفاع از اصول و ارزشها و ایجاد امنیت در حوزه قضایی تاکید کردند.


رئیس دادگستری شهرستان مهر با بیان اینکه همه افراد جامعه اسلامی ما مدیون فداکاری و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و از آمادگی دستگاه قضایی شهرستان جهت مشاوره حقوقی و پیگیری مشکلات حقوقی آنان خبر داد.


منبع:  عصر مُهـر
برچسب ها: مهر ، فرمانده ، سپاه
نظرات بینندگان