کد خبر: ۱۱۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۶

آتش سوزی در انبار لاستیک در بلوار نصر شیراز+ عکس

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شیراز گفت: ساعت ۱۲ امروز وقوع آتش سوزی در یک انبار بزرگ لاستیک و ضایعات در بولوار نصر به سامانه ۱۲۵ اعلام شد این آتش سوزی به مغازه های اطراف نیز آسیب وارد کرده است .
به گزارش شیرازه، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: ساعت ۱۲ امروز وقوع آتش سوزی در یک انبار بزرگ لاستیک و ضایعات در بولوار نصر به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران ۱۰ ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل در محل حادثه حاضر شدند.

فرخ زاده با بیان اینکه با حضور ۸۰ نجاتگر آتش نشان در محل حادثه مشخص شد حریق در یک انبار بزرگ دپوی لاستیک و ضایعات به وقوع پیوسته است، ادامه داد: با توجه به وجود مواد اشتعال زا بلافاصله عوامل آتش نشانی به چند گروه تقسیم شده و به محاصره شعله‌های آتش با استفاده از لوله‌های آبدهی پرداختند.

آتش سوزی در انبار لاستیک در بلوار نصر شیراز+ عکس
وی با اعلام اینکه خوشبختانه افراد زیادی در داخل انبار حضور نداشتند ، گفت: علاوه بر عوامل آتش نشانی، 2 دستگاه آمبولانس اورژانس نیز در محل حادثه حاضر بودند تا نسبت به درمان مصدومان احتمالی حادثه اقدام کنند.

فرخ زاده افزود: این آتش سوزی به مغازه های اطراف نیز آسیب وارد کرده است .

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز  در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما بیان داشت: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان علت یاب سازمان در دست بررسی است.
نظرات بینندگان