کد خبر: ۱۱۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۶
رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان نی‌ریز خبرداد؛

کشف محموله قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش 80 میلیون ریال در نی ریز

رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان نی‌ریز از توقیف محموله قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش 80 میلیون ریال خبرداد.

به گزارش شیرازه، رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان نی‌ریز به خبرنگار ما گفت: محموله قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش 80 میلیون ریال توسط ماموران مبارزه با کالای قاچاق شهرستان نی ریز کشف گردید.

بهروزی رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان نی‌ریز گفت: یک پژو سواری حامل اجناس قاچاق که از استان فارس به سمت کرمان در حرکت بود، توسط مامورین گشت مبارزه با قاچاق کالا  و ارز فرماندهی انتظامی نی‌ریز توقیف شد.

بهروزی ادامه داد: این خودرو پر از کالای قاچاق که از شیراز به سمت سیرجان در استان کرمان در حرکت بود، توسط گشت مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایست و بازرسی قطرویه مورد شناسایی و بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو لوازم آرایشی مختلف به ارزش  بیش از 80 میلیون ریال کشف گردید.

  رئیس شعبه اول و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نی‌ریز  در پایان خاطر نشان شد: کلیه اجناس قاچاق بوده و مجوز قانونی نداشته که هم‌اکنون این پرونده در حال رسیدگی و راننده این خودرو با صدور قرار تامین کیفری آزاد بوده و خودروی حامل کالای قاچاق توقیف می باشد.


منبع: نبض نی ریز

برچسب ها: نی ریز ، بازرسی ، قاچاق
نظرات بینندگان