کد خبر: ۱۱۱۶۹۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۱۹ تير ۱۳۹۶
پشنهاد جالب امام جمعه قائمیه:

گوشت الاغ را به خورد همان قصّاب خاطی بدهید تا درس عبرت شود

به دنبال انتشار خبر کشف 450 کیلوگرم گوشت الاغ در یک قصابی در بخش قائمیه شهرستان کازرون، امام جمعه این بخش بر ضرورت برخورد قانونی و انقلابی با این قصاب قسی‌القلب تاکید کرد.
به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام حسین انصاری امام‌جمعه قائمیه در پی اتفاقات، تخلفات و آسیب‌های اجتماعی اخیر در این بخش بیانیه‌ای منتشر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

اخبار واصله در مورد آسیب‌های اجتماعی، تخلفات و اتفاقات اخیر در شهر موجب نگرانی جدی بنده و عموم مردم گردیده است. به همین مناسبت توجه عزیزانم را به نکات زیر جلب می‌نمایم:

1- از مسئولین شهر به‌ویژه حوزه قضایی و کلانتری قائمیه و دامپزشکی به خاطر مبارزه جدی با تخلفات صمیمانه تشکر می‌نمایم. انتظار همشهریان برخورد قاطع و سخت و خشن با هنجارشکنان و مجرمان و تخلفات پراهمیت است.

2- از برادر عزیزم جناب آقای دکتر دالکی رئیس دامپزشکی شهرستان کازرون درخواست برخورد انقلابی با فروشنده گوشت حیوانات غیرمجاز را دارم. باید آن‌گونه حکم اسلام را در حق قصاب قسی‌القلب اجرا نمایید تا موجب عبرت شود و تا آنجا که قانون به شما اجازه می‌دهد اشدّ مجازات و تنبیه را اعمال نموده، تا خلاف‌کاران قُلدر بدانند این شهر بی‌صاحب نیست و قانون، گردن هنجارشکنان و یاغیان را می‌شکند.

3- اگر می‌توانید او را به مردم معرفی نمایید تا انگشت‌نما شود و مقداری از گوشت آنچه را فروخته، در وعده‌های غذایی به او بخورانید تا قدر اعتماد مردم بی‌گناه را بدانند و با تبعید وی چهره خبیثش را از شهر دور نمایند.

4- در شهر ما کاسبان و قصابان مؤمن و منصفی هستند که بیش از ۳۰ سال است بدون تخلف مشغول دادوستد می‌باشند. نباید آبرو و حیثیت آن‌ها لکه‌دار گردد و خللی در کار و کسب شغلشان ایجاد شود. مردم عزیز هم احساس مسئولیت بیشتری نمایند و امربه‌معروف و نهی از منکر را جدی گرفته و ارتباط خود را با مسئولین بیشتر نموده و نهایت همکاری را با آن‌ها داشته باشد.

5- متخلفان، گناه‌کاران، هنجارشکنان، فروشندگان مواد مخدر و ربادهندگان ملعون و خبیث بدانند دوران بی‌تقوایی و ولنگاری تمام شده و در صورت ارتکاب جرائم عمومی و اجتماعی که موجب به هم خوردن آرامش مردم می‌شود، روسیاه شده و مردم شما را پشت درب ندامت‌گاه و زندان‌ها خواهند دید. حد خدا در حق شما اجرا می‌گردد و دنیایتان مانند آخرت‌تان جهنم می‌گردد.

در پایان از همه شما عزیزان مطالبه جدی دارم نسبت به گناه و تخلفات اجتماعی و علنی بی‌تفاوت نباشید. هیچ فرد، قوم و دوستی را بر مصالح مردم ترجیح ندهید و در رشد معنوی و فرهنگی شهر، تقویت مساجد و حوزه علمیه همکاری جدی کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶
1
فرمایشات ایشان بجاست ولی خوراندن گوشت خر به حتی مجرمین اخلاقی نیست
شيرازي
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶
1
مگه گوشت الاغ نجس يا آغشته به ميكروب يا ويروسه عيب نداره خوردنش فقط كراهت داره.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶
1
کجای این پیشنهاد جالبه!!؟؟؟؟
حالا اون یه کار غلطی انجام داده ما هم باید کار غلط انجام بدیم.
تعجب میکنم...
آرمان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶
1
این آقا میفهمه که داره بر خلاف فقه و اخلاق و قانون پیشنهاد میده ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶
0
... وقتی احساسات جایگزین منطق می شود... این بدعت ها هم بوجود می آید...
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶
0
اجرای آن بسیار مفید وبازدارنده می باشد وجلو هنجار شکنان را می گیرد.