کد خبر: ۱۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰

دبیرکل کنگره شهدای فارس: اتصال شهدا به سرچشمه زلال ولایت موجب عزت مندی آنها شده است

دبیرکل کنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهید فارس گفت: اگر شهدای ما عزت مند هستند به دلیل اتصال آنها به سرچشمه زلال ولایت است، چون شهدا به اذن ولی فقیه رفتند نه فرد دیگری .

به گزارش ستاد خبری اجلاسیه سرداران و 14 هزار و 600 شهید فارس، سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور شامگاه پنجشنبه در مراسم ویژه اجلاسیه شهدای فارس در پادگان امام حسین(ع) افزود: ولی فقیه از آن جهت که استمرار ولایت رسول خدا(ص) است را به عنوان مهم ترین عنصر در انقلاب اسلامی می شناسیم.

وی ادامه داد: رکین ترین رکن نظام جمهوری اسلامی ولی فقیه است و بر روی مطلقه بودن آن اصرار داریم.

غیب پرور بیان داشت: امروز کسانی که از انقلاب اسلامی دفاع می کنند محترمند، از آن جهت که متصل به ولی فقیه هستند.

وی اضافه کرد: هرکسی در هر جایگاهی به این اتصال خدشه ای وارد کند بدون تعارف محبوب ما نیست.

دبیر کل کنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهید فارس تصریح کرد: همه عزت ما در ولایت مداری مردم است چون آن را به آسانی به دست نیاورده ایم که آسان از دست بدهیم.

غیب پرور ادامه داد: حیثیت، آبرو و موجودیت ما نظامی است که عمود خیمه آن ولایت مطلقه فقیه است و خدا کند این عطیه الهی را پاس بداریم.

وی گفت: مردم فارس به شهادت ولی فقیه متدین، ایثارگر و فداکار هستند.

غیب پرور خطاب به خانواده معزز شهدا،ایثارگران و آزادگان فارس ادامه داد: در این دو هفته به شایستگی به پاسداشت شهدا قیام کردید، یقین کنید این ها در نزد خدا محفوظ است چون قلب امام زمان(عج) را شاد کردید.

دبیرکل اجلاسیه سرداران و 14 هزار و 600 شهید فارس بیان داشت: این اجلاسیه مهمترین رویداد فرهنگی در استان فارس است که استمرار آن در گرو همت تمام مردم است.

انتهای پیام/16

نظرات بینندگان