کد خبر: ۱۱۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۱ تير ۱۳۹۶

آیین استقبال از مدال آور شیرازی در فرودگاه بین المللی شیراز+عکس

مسلم نیادوست دونده اهل شیراز پس از کسب مدال برنز دومیدانی آسیا، در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب مورد استقبال ویژه مسوولان و مردم استان فارس قرار گرفت.
به گزارش شیرازه نیادوست در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سطح این مسابقات بسیار خوب بود و ورزشکاران قدرتمندی از سایر کشوار در این دوره از مسابقات حضور داشتند.
وی گفت: امیدوارم با توکل به خداوند و دعای مردم و تلاشهایی که خواهیم کرد تا شروع بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی، بتوانیم در این رقابتها برای کشور مدالی خوش رنگ تر بدست آورم.
نیا دوست در رقابتهای قهرمانی آسیا که در هندوستان برگزار گردید موفق شد در ماده 1500 متر با زمان 3:48:53 به مقام سوم دست یابد و مدال برنز را برای استان و کشورمان کسب نماید. نیادوست در ماده 800 متر شرکت کرد که موفق به صعود به مرحله نهایی نشد.
در آیین استقبال از این قهرمان سید اسلام موسوی معاون توسعه امور ورزش استان، سیروس پاک فطرت عضو شورای اسلامی و رئیس هیات ورزشهای همگانی استان ، سیروس زارع مهذبیه رئیس هیات دوومیدانی استان، محمد رضا صلواتی مدیر روابط عمومی اداره کل، میثم عالیشوندی رئیس گروه ورزش قهرمانی ، اعضای هیات دوومیدانی استان ، پیشکسوتان ، قهرمانان ، مربیان و خانواده این ورزشکار حضور داشتند.

آیین استقبال از مدال آور شیرازی در فرودگاه بین المللی شیراز+عکس

آیین استقبال از مدال آور شیرازی در فرودگاه بین المللی شیراز+عکس

برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان