کد خبر: ۱۱۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۶

سارق مسلح شیراز و اصفهان به سرقت ۲۲ بانک اعتراف کرد

فرمانده انتظامی استان فارس با تشریح جزئیات جدیدی از پرونده سارق بانک‌های اصفهان و شیراز گفت: این سارق در مجموع از ۲۲ فقره سرقت ۵۰۰ میلیون تومان از بانک‌های اصفهان و شیراز سرقت کرده است.
سارق مسلح شیراز و اصفهان به سرقت ۲۲ بانک اعتراف کرد
به گزارش شیرازه، سردار احمدعلی گودرزی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره جزئیات جدید پرونده سارق مسلح بانک‌های اصفهان و شیراز اظهار داشت: با بررسی‌های بیشتر پلیس تعداد سرقت‌های این سارق از 12 به 22 افزایش یافت که 14 سرقت در اصفهان و 8 سرقت در شیراز بوده است. 

وی با بیان اینکه در مجموع این سرقت‌ها 500 میلیون تومان از بانک‌های اصفهان و شیراز دزدی شده است، گفت: 262 میلیون تومان مربوط به بانک‌های شیراز و مابقی مربوط به بانک‌های اصفهان بوده است. 

سردار گودرزی افزود: نخستین سرقت این سارق در اصفهان اردیبهشت 84 و نخستین سرقت در شیراز سال 95 بوده است و این سارق علاوه بر سرقت مسلحانه از بانک سابق سرقت خودرو را نیز در پرونده دارد. 

فرمانده انتظامی استان فارس مجهز نبودن بانک‌ها به دوربین را از دلایل اصلی سرقت دانست و بیان کرد: در صورتی که بانک‌ها همکاری بیشتری با نیروهای امنیتی داشته باشند و از نگهبان و دوربین استفاده کنند، میزان سرقت کاهش می‌یابد. 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا پرونده ناتمام دیگری درباره سرقت از بانک وجود دارد یا خیر عنوان کرد: یک سارق دیگر باقی مانده که به زودی دستگیر می‌شود و با این دستگیری پرونده سرقت از بانک در استان فارس بسته می‌شود.

نظرات بینندگان