کد خبر: ۱۱۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۶
در واپسین روزهای شورای چهارم؛

جایگاه CNG شهرداری کازرون از اموال عمومی این سازمان به طلبکاران واگذار شد

جایگاه CNG شهرداری کازرون به منظور پرداخت حق مالک زمین، با وجود آمادگی برای انعقاد تفاهم نامه از سوی مالک، با رای دادگاه به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش شیرازه؛ جایگاه CNG شهرداری کازرون در سال 87 به منظور توسعه خدمات رسانی در عرصه توزیع سوخت CNG در زمینی به مساحت ۱۶۸۶/۳۴متر مربع در بلوار ملت مقابل پادگان شهید چمران مورد بهره بردای قرار گرفت که بر اساس اسناد، 73 مترمربع از زمین این جایگاه عرضه سوخت متعلق به شهرداری، و مابقی به مالک خصوصی تعلق داشت و از همان ابتدا، نسبت به پرداخت مطالبات مالک اقداماتی صورت گرفت.

با گذشت بیش از 8 سال از راه اندازی این جایگاه، مطلع شدیم مالک بخش عمده زمین پس از مراجعات و رایزنی های متعدد در سال های اخیر، و با وجود اعلام آمادگی نسبت به تهاتر زمین مذکور با زمین های همجوار جایگاه – متعلق به شهرداری کازرون – موفق به دریافت بهای زمین و یا تهاتر با زمین های دیگر نشده است و پس از طی مراحل قانونی، دادگاه رای به واگذاری زمین به صورت مزایده و پرداخت وجه مالک خصوصی داده است.

بنابراین گزارش، بر اساس رای دادگاه، مزایده زمین 3 اسفندماه سال ۹۵ با قیمت پایه برای زمین با احتساب نوع کاربری تجاری و امتیاز آب و برق و غیره  جمعا مبلغ ۱۱۵۹۵۳۶۰۰۰۰ریال برگزار می شد که با وساطت امام جمعه محترم و رییس محترم اداره اطلاعات به مدت سه ماه به تعویق افتاد و مقرر گردید ظرف سه ماه شهرداری به تعهدات و قرادادهای خود عمل نماید .

متاسفانه با گذشت فرصت مذکور و عدم پیگیری موثر شورا و شهرداری کازرون در این رابطه ، مجددا با تقاضای مالک پس از  چهارماه از موعد مقرر ، جایگاهCNG با کاربری تجاری در مورخه ۹۶/۴/۲۱ روز چهارشنبه برگزار گردید و به مبلغ دو میلیاردو دویست میلیون تومان بفروش رفت.

حال با این واگذاری، یکی از محدود منابع پایدار مالی شهرداری کازرون نیز در هاله ای از ابهام قرار می گیرد که به عنوان برگی از کارنامه غیرقابل قبول شورای چهارم می توان از آن یاد کرد.

منبع: کازرون خبر

نظرات بینندگان