کد خبر: ۱۱۱۸۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۲۴ تير ۱۳۹۶

حضور فعال فجری ها در بازار نقل و انتقالات پیش فصل

امسال باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز برخلاف سال های پیش، در فصل نقل و انتقالات فعال عمل کرده و تاکنون با بازیکنان زیادی از لیگ دسته اول و بعضا لیگ برتر قرارداد امضا کرده اند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز پس از تعیین علی کلانتری بعنوان سرمربی تیم و مشخص شدن اعضای دیگر کادر فنی، حالا در مرحله یارگیری و انجام نقل و انتقالات پیش فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور می باشد. امسال برخلاف سال های پیشین، فجری ها در فصل نقل و انتقالات فعال عمل کرده و تاکنون با بازیکنان زیادی از لیگ دسته اول و بعضا لیگ برتر قرارداد امضا کرده اند.

فجری ها در آخرین نقل و انتقالات جلال عبدی مدافع  فصل گذشته سپاهان اصفهان و میلاد امیری هافبک فصل گذشته گل گهرسیرجان را به خدمت گرفته اند. قبلا نیز امین شجاعیان، حسین پاپی از تراکتورسازی تبریز، شاهین مجیدی، علی کیانی‌فر، سجاد موسوی، علی مصلی‌نژاد، شاهین نجات، علی فتحیان و سروش سعیدی به فجرسپاسی پیوسته بودند تا مشخص شود که فجری ها از همین ابتدای کار عزم خود را جهت صعود به لیگ برتر جزم کرده اند.


در همین راستا کلانتری سرمربی باشگاه در گفتگوی کوتاه با سایت شیرازه با بیان اینکه تمرینات تیمش وارد هفته سوم شده اظهار داشت: در این هفته بازی های تدارکاتی بیشتری انجام خواهیم داد تا به هماهنگی بیشتری برسیم. باید بین بازیکنان سابق و جدیدی که وارد باشگاه شده اند با بازی های تدارکاتی بیشتر روی سیستمی که می خواهیم به هماهنگی برسانیم و اشکالات خود را برطرف کنیم.
 

وی افزود :همانطور که میدانید در این هفته دو بازی فشرده انجام دادیم و روز شنبه نیز سومین بازی تدارکاتی خود را با استقلال خوزستان پشت سر خواهیم گذاشت و تا هشتم مرداد ماه به اهداف خود در بازی های تدارکاتی طبق برنامه هایی که چیده ایم خواهیم رسید.
کلانتری از بستن 60 تا 70 درصد تیمش تا به اینجا خبر داد و بیان داشت: در پست های دفاع وسط، هافبک دفاعی، دفاع راست و خط حمله هنوز نیاز به بازیکن داریم و سعی میکنیم در روزهای آینده انها را جذب کنیم.
وی در پایان از سردار غیاثی، افشانی استاندار فارس ،کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان ، سالاری رییس اداره ورزش و جوانان شیراز، شورای شهر، اعضای جدید شورای شهر، هیات فوتبال استان و شیراز و همه مسئولین به خاطر حمایتشان از فجر تشکر و قدردانی کرد. 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بهروز
United States of America
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶
0
اگرچه بازیکنان خوبی جذب کرده اما این بازیکنان کمی مسن هستند. به هرحال آرزوی موفقیت داریم برای این تیم خوب .