کد خبر: ۱۱۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۲۴ تير ۱۳۹۶

پاکسازی منطقه تفریحی پهنابه و بخون به همت بسیجیان نی ریزی

جمعی از بسیجیان نی ریزی طی یک اردوی جهادی یک روزه به پاکسازی منطقه تفریحی پهنابه و بخون پرداختند.

به گزارش شیرازه، جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز شهرستان نی ریز طی یک اردوی جهادی یک روزه به پاکسازی منطقه تفریحی تنگ بخون و پهنابه پرداختند.

هادی مظفری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز در این خصوص گفت: جمعی از بسیجیان حوزه شهید سرافراز  نسبت به پاکسازی طبیعت در منطقه تفریحی پهنابه و بخون که از منابع آبی مهم استان میباشد در قالب اردوی جهادی یک روزه زباله های سطح رودخانه را جمع آوری کردند.

مظفری افزود: موضوع رهاسازی زباله در طبیعت همواره به عنوان یکی از معضلات زیست محیطی به جهت ایجاد آلودگی های آب و خاک و برهم خوردن چهره زیبای طبیعت خدادادی مورد توجه جدی بوده و در تلاش هستیم این امر را فرهنگ سازی کنیم.

وی با اشاره به لزوم طراحی و اجرای بسترهای فرهنگسازی در این خصوص اظهار داشت: سپاه شهرستان نی ریز در راستای اجرای یک برنامه نمادین و فرهنگی از مدت‌ها قبل طرح بسیج سازندگی در قالب پاکسازی طبیعت را در دستورکار خود قرار داد.

فرمانده حوزه شهید سرافراز در پایان تصریح کرد: امروز با حضور در حاشیه رودخانه بخون و پهنابه  که از حساسیت بالایی در حوزه منابع آبی استان برخوردار است و از مکان های تفریحی این شهرستان می باشد نسبت به پاکسازی بخشی از حاشیه این رودخانه با حضور جمعی از بسیجیان دوستدار طبیعت  اقدام لازم صورت گرفت.




منبع:  نبض نی ریز

نظرات بینندگان