کد خبر: ۱۱۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۶
در ادامه دیدارهای تدارکاتی؛

تساوی فجرسپاسی برابر استقلال خوزستان

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در یک دیدار تدارکاتی برابر نماینده لیگ برتری خوزستان به تساوی بدون گل دست یافت.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در یک دیدار تدارکاتی برابر نماینده لیگ برتری خوزستان به تساوی بدون گل دست یافت. این دیدار که عصر دیروز از ساعت 18 در زمین چمن پادگان امام حسین(ع) برگزار شد، سومین و مهمترین دیدار تدارکاتی فجری ها در تمرینات آماده سازی پیش فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور می باشد.

فجری ها در دو دیدار گذشته خود برابر تیم های شهید باقری گویم و تیم ملی دانش آموزی ایران صاحب برتری شده بودند. در این دیدار فجرسپاسی با ترکیب میلاد احمدیان‌‌، حامد حیدری، سید محمد حسینی، علی دغاغله، احسان جودکی‌، امین شجاعیان، امین مشایخ، جواد جلالی، محمد پاپی، علی اصغر شیردل و علی مصلی نژاد‌ پا به میدان گذاشت.

تساوی فجرسپاسی برابر استقلال خوزستان

شرح دیدار:

در اوایل نیمه اول گلر استقلال خوزستان ضربه علی اصغر شیردل را به کرنر فرستاد، دقایق اول بازی فجرسپاسی حاکم بر بازی بود، رفته رفته تیم استقلال خوزستان بازی را در دست گرفت، میلاد احمدیان در یکی دوصحنه دروازه فجرسپاسی را نجات داد. برای هر دو تیم یک صحنه مشکوک پنالتی در محوطه جریمه رخ داد که داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت‌.

در نیمه دوم بازی متعادل پیش رفت بطوری که هر دو تیم یک موقعیت صددردصد گلزنی داشتند و باز هم گلرها مانع از فروپاشی دروازه شدند، پیمان سلمانی گلر جدید فجر توانست در مصاف تک به تک با مهاجم حریف توپ را راهی کرنر کند.‌
‌در دقایق پایانی بازی مهاجم فجر سپاسی میتوانست با ضربه سر دروازه استقلال را باز کند که گلر حریف توپ را با پا مهار کرد.‌

این دیدار در نهایت با تساوی بدن گل به پایان رسید.

نظرات بینندگان