کد خبر: ۱۱۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۶

رکاب زن جهرمی بر سکوی نخست اولین مرحله از لیگ دوچرخه سواری کورسی استان ایستاد

اولین مرحله از لیگ دوچرخه سواری کورسی استان فارس به میزبانی شهرستان شیراز برگزار شد.

به گزارش شیرازه، اولین مرحله از لیگ دوچرخه سواری کورسی جوانان و امیدهای استان فارس به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر در تاریخ های ۲۲ و ۲۳ تیرماه به میزبانی شهرستان شیراز برگزار شد.

رحیم خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم با اعلام این خبر گفت: در اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری کورسی جوانان و امیدهای استان فارس که در رشته تایم تریل ۳۰۰۰ متر انفرادی برگزار شد ، در رده سنی جوانان محمد رحمانیان از شهرستان جهرم توانست مقام اول را کسب کرده و به مقام قهرمانی دست یابد.

وی افزود : میلاد اسماعیل پور دیگر رکاب زن شهرستان جهرم در رده سنی امید با وجود اینکه در طول مسیر دچار حادثه شد در نهایت توانست مقام چهارم را کسب کند.

خداجو در خصوص نتایج این رقابت ها اظهارداشت: در رده سنی جوانان محمد رحمانیان از تیم جهرم با زمان 4 دقیقه و 27 ثانیه و 24 صدم ثانیه به مقام اول و محمد رضا کریمی از تیم بهمن شیراز با زمان 5 دقیقه و 23 ثانیه و 29 صدم ثانیه به مقام دوم دست یافتند.

همچنین در در رده سنی امید محمد حسین اسکندری از تیم خانه دوچرخه شیراز با زمان 4 دقیقه و 11 ثاینه و یک صدم ثانیه  مقام اول ، نیما جمشیدی از تیم خانه دوچرخه شیراز با زمان 4 دقیقه و 50 ثانیه و 60 صدم ثانیه مقام دوم ، محمد آتش زمزم از تیم خانه دوچرخه شیراز با زمان 4 دقیقه و 55 ثانیه و 83 صدم ثانیه مقام سوم و میلاد اسماعیل پور از تیم جهرم به علت زمین خوردن با زمان 7 دقیقه و 34 ثانیه و 90 صدم ثانیه مقام چهارم را کسب کردند.




منبع:  پسین جهرم
نظرات بینندگان