کد خبر: ۱۱۱۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۶
مشاور رییس حوزه ی هنری فارس در امور بانوان:

پرداختن به عفاف و حجاب با زبان هنر از اولویت های اساسی حوزه هنری است

در امور بانوان و خانواده و نماینده ی عفاف و حجاب حوزه ی هنری فارس پرداختن به مقوله ی عفاف و حجاب با زبان هنر را از جمله اولویت های اساسی این نهاد خواند.
به گزارش شیرازه، فاطمه کرم اللهی مشاور رییس حوزه ی هنری انقلاب اسلامی استان فارس با اشاره به هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: از جمله محورهای موضوعی فعالیت های حوزه ی هنری "خانواده و اخلاق" و "سبک زندگی" است و در این حیطه مفاهیم عفاف و حجاب جایگاه ویژه ای دارد.

وی افزود: امسال در  هفته ی عفاف و حجاب فعالیت های خوبی انجام شده که امیدواریم در طول سال این فعالیت ها در واحدهای هنری و تخصصی حوزه ی هنری انقلاب اسلامی عمق و غنای افزونتری بیابند.

مشاور رییس حوزه ی هنری انقلاب اسلامی استان فارس در امور بانوان و خانواده  گفت: حضور حوزه ی هنری در جشنواره عفیف آباد و اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری نیز در این راستا بوده است.

وی گفت: برپایی ایستگاه کاریکاتور، تهیه ی مجموعه ی گلچینی ازفیلم های ارزشمند با موضوع عفاف  و حجاب و تربیت و رفتار دینی جهت ارائه در این جشنواره و اجرای نمایشی خیابانی با مفهوم طنز انتقادی در باب پوشش و اجرای آن در نمایشگاه نیز از جمله فعالیت هایی بوده که با استقبال ربه رو شده است.

کرم اللهی در پایان اظهار داشت: فضا سازی محیطی نیز از جمله کارهایی بوده که در این ایام  انجام شده و ان شاءالله در طول سال نیز مطالب و آثار هنری مرتبط از طریق پایگاه اینترنتی حوزه ی هنری انقلاب اسلامی استان فارس عرضه خواهد شد.
برچسب ها: حجاب ، هنر ، پیوند
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بهروز
United States of America
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶
0
بازهم سمبل کاری از سوی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی. دستگاه های فرهنگی فقط در گرو و در فکر برگزاری برنام های تکراری قبلی در حوزه های فیلم، تجسمی ، نمایش و موسیقی هستند . اگر تابحال در کنار این فعالیت ها و حساسیت هایی که برای این حوزه ها داشته اند، برای حجاب و برخی دیگر از مظاهر دینی -فرهنگی ابراز می کردند ، حالا اوضاع به نحو دیگری بود.