کد خبر: ۱۱۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۶ تير ۱۳۹۶

آهنگ مدافعان حرم با صدای کاظم بذرافکن منتشر شد + دانلود

آهنگ جدید کاظم بذرافکن خواننده نسل جوان شهرستان خرامه با نام "مدافعان حرم" با ملودی کاظم بذرافکن، شعر از محسن کاویانی عزیز میکس و مسترینگ سعید کشاورز و محمد ام دی و اهنگسازی رضا طاهری در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش شیرازه،  آهنگ جدید کاظم بذرافکن خواننده نسل جوان شهرستان خرامه با نام "مدافعان حرم" با ملودی کاظم بذرافکن، شعر از محسن کاویانی عزیز میکس و مسترینگ سعید کشاورز و محمد ام دی و اهنگسازی رضا طاهری در فضای مجازی منتشر شد.

بذرافکن با بیان این نکته که تولید این کار یکماه به طول انجامیده است ادامه داد: رضا طاهری آهنگسازی این کار، ترانه توسط محسن کاویانی شاعر اهل بیت (س) و ملودی این کار را خودم انجام دادم.

وی در پایان ضمن تشکر از مشاوران مذهبی، حجت الاسلام علی اصغر علیایی، حجت الاسلام حاج آقا صفدری و مصطفی فهندژ سعدی که در این کار کمک کردند گفت: از همه علاقه مندان و دوستداران موسیقی دعوت می کنم که جهت تهیه شعر و ترانه از طریق آدرس تلگرام @kazembazrafkanmusic با این مجموعه همکاری داشته باشند.

دانلود

http://sedaykherameh.ir/files/images/96-Tir/23%20kazem/%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%86%20%D8%AD%D8%B1%D9%85%20%DA%A9%D8%A7%D8%B8%D9%85.jpg


منبع: صدای خرامه

نظرات بینندگان