کد خبر: ۱۱۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۴ - ۲۶ تير ۱۳۹۶
در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز مطرح شد:

فاز دوم خط یک قطار شهری شیراز در آستانه بهره برداری قرار گرفت / مدیران استانی و شهری از افراد بومی انتخاب شوند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: آستانه شروع به کار دولت دوازدهم، بهترین فرصت برای ارائه مطالبات عمومی مردم مبنی بر داشتن استاندار، فرماندار و شهردار بومی و کارآمد است.
به گزارش شیرازه، دویست و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در شامگاه روز دوشنبه 25 تیرماه سال جاری برگزار شد.

در پایان ماه جاری بهره برداری از فاز دوم مترو در شیراز آغاز خواهد شد.

بر اساس مصوبه این جلسه از شورای اسلامی شهر شیراز فاز دوم خط یک قطار شهری شیراز به مدت دو ماه در ایستگاه های شهید دستغیب، فضیلت، دوران و زند به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است استفاده از مترو در مسیر میدان احسان به سمت ایستگاه دستغیب در میدان الله رایگان نخواهد بود.


مدیران استانی و شهری از افراد بومی انتخاب شوند / کافی شاپ ها و کافه گردی یک نوع آسیب اجتماعی هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به افزایش قارچ گونه کافی شاپ ها و کافه گردی، فست فودها و بیرون برها گفت: این موضوع نه تنها توسعه اجتماعی به حساب نمی آید بلکه آسیب اجتماعی است.

محمدرضا هاجری اظهار داشت: این نوع مکان های اجتماعی زیاد شدن فاصله خانوادگی و سرد شدن کانون خانواده ها را به دنبال دارد لذا باید برای کنترل، نظارت و متوازن نمودن این رویه نامناسب کاری جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه آستانه شروع به کار دولت دوازدهم، بهترین فرصت برای ارائه مطالبات عمومی مردم مبنی بر داشتن استاندار، فرماندار و شهردار بومی و کارآمد توسط مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و ائمه جمعه است، افزود: رعایت عادلانه سهم فارس در انتخاب وزرا و معاونین رئیس جمهور از میان نیروهای پرتوان فارسی و بودجه مناسب عمرانی برای استان مورد توجه ویژه قرار گیرد.
نظرات بینندگان