کد خبر: ۱۱۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۶

فیروزآباد میزبان چهار شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزآباد از تشییع چهار شهید گمنام دفاع مقدس، روز پنج شنبه 29 تیر ماه در شهرستان فیروزآباد خبر داد.

به گزارش شیرازه، سرهنگ شمشاد محبی اظهار کرد: روز پنجشنبه 29 تیر ماه سال جاری مصادف با سالروز شهادت جانسوز رئیس مذهب شیعه‌، حضرت امام جعفر صادق (ع) 4 شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان فیروزآباد تشییع که 3 شهید گمنام در روستای جایدشت و یک شهید گمنام در حوزه علمیه محمدیه فیروزآباد آرام خواهند گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزآباد اظهار داشت: مراسم وداع با این شهدای گمنام نیز چهارشنبه شب در حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) "سپاه قدیم"واقع در بلوار پاسداران با حضور هر چهار پیکر مطهر شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

وی در خصوص زمان و مکان تشییع شهیدان گمنام در فیروزآباد گفت: مراسم تشییع و تدفین یک شهید گمنام صبح روز پنجشنبه ساعت 9 از میدان امام  خمینی (ره) به سمت حوزه علمیه محمدیه و مراسم تشییع سه شهید دیگر عصر همان روز ساعت 18 از میدان شهید طمراس چگینی به سمت روستای جایدشت برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزآباد افزود: مردم شهید پرور و مهمان نواز شهرستان فیروزآباد همچون گذشته با حضور پرشور خود مهمان نوازی را به جا آورده و این شهیدان را بدرقه خواهند کرد.

سرهنگ شمشاد محبی ادامه داد: با عنایت خداوند متعال با حضور تمامی اقشار مردم و نسل های مختلف انقلاب اسلامی و همه کسانی که دل در گرو خدمات و ایثارگری های شهدا دارند این شهیدان را تشییع خواهیم کرد و به امید خداوند متعال شاهد مراسم تشییع باشکوهی برای این شهدای بزرگوار باشیم.

منبع: فیروزنا

نظرات بینندگان