کد خبر: ۱۱۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۶
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان عنوان کرد؛

یادواره شهدا آبروی محله ما در سپیدان برگزار می شود

فرمانده سپاه سپیدان با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا آبروی محله، ارزشمند‌ترین فعالیت فرهنگی است گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آنرا ادامه دهیم.

به گزارش  شیرازه، سرهنگ روح الله رستمی فرمانده سپاه سپیدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امروز امنیت و آرامشی که نصیب جامعه ما شده به برکت خون شهدان است.این یادواره ها برای ایجاد ارتباط بیشتر با خانواده شهدا به روش تجمیع مردم در درب منزل شهدا به مردم یادآوری می‌کند که زحمات شهدا موجب امنیت کشور هست و این شهدا هستند که آبروی کوچه‌ها و محلات هستند.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان گفت: اگر امروز یادواره شهدا در شهروکشور برگزارمی شود بدین معنی است که از این خانه ها در شهرستان شهید تربیت شده و پرورش یافته است و ما باید اهداف شهدا را فراموش نکنیم.

رستمی با بیان اینکه مراسم آبروی محله در محله های سطح شهر اجرا می شود، تصریح کرد: یکی از اقدامات پیش روی سپاه در راستای تکریم مقام شهدا و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت اجرای مراسم آبروی محله است که طی آن محله هایی که شهیدان شاخصی دارند با حضور خانواده شهید در مسجد همان محله یاد و خاطره او را گرامی می داریم.

فرمانده سپاه سپیدان  با بیان اینکه امروز مردم قدرشناس ایران اسلامی، امنیت خود را مدیون خون شهیدان، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آنان می‌دانند گفت: امنیت و آسایش حاکم در جامعه اسلامی مدیون خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه شهدا، آبروی محله ، شهر، استان و کشور محسوب می‌شوند،  تاکید کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آنرا ادامه دهیم.

فرمانده سپاه سپیدان با تاکید بر توسعه برنامه‌های یادواره شهدای این شهرستان تصریح کرد: یادواره شهدا آبروی محله ما در نقاط مختلف شهرستان سپیدان برگزار می‌شود.

رستمی بیان کرد: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا آبروی محله قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و معرفی شهدا به نوجوانان و جوانان است.

براساس این گزارش این مراسم در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) روز چهارشنبه 28 تیرماه ساعت 17 در شهرک شهدا روبروی حسینیه شهدا کوچه شهید علی بابا امینی برگزار می گردد.

منبع: مارگون

برچسب ها: شهدا ، ابروی محله ، سپیدان
نظرات بینندگان