کد خبر: ۱۱۲۰۶۸
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۶

سرنوشت استاندار فارس در دستان اعضاء جدید ساختمان بهشت/ فرصت دو هفته ای افشانی جهت ارائه برنامه هایش برای تصدی کرسی شهرداری پایتخت

گفته می شود مطرح شدن نام افشانی استاندار فارس به عنوان گزینه پیشنهادی شهرداری تهران و یا در کابینه دوازدهم به دلیل حمایت موسوی لاری و تاجگردون نماینده اصلاح طلب گچساران است.
سرنوشت افشانی در دستان اعضاء جدید ساختمان بهشت
به گزارش شیرازه، جلسات اعضا شورای شهر جدید تهران در ساختمان خیابان بهشت این کلانشهر برای انتخاب شهردار پایتخت وارد مرحله نهایی شد.

 محمد علیخانی عضو منتخب شورای شهر پنجم تهران اسامی 24 نامزد پیشنهادی شهرداری تهران را در کانال تگلرامش منتشر کرد. عباس آخوندی، معصومه ابتکار، علی اصغر احمدی، سید محمد علی افشانی، حبیب الله بی طرف، وفا تابش، اکبر ترکان، احمد ترک نژاد، قاسم تقی زاده خامسی، محمد پژمان، علیرضا جاوید، سید محمود حسینی، پیروز حناچی، محمدصادق خرازی، سید ابوالفضل رضوی، محمد ستاری فر، محمد شریعتمداری، الهه کولایی، سید حسین مرعشی، محسن مهرعلی زاده، حجت میرزایی، محمدعلی نجفی، محسن نریمان و رضا ویسه، کاندیدای پیشنهادی اعضاء برای شهرداری تهران هستند.

روز گذشته رسانه ها اعلام کردند که محمدعلی نجفی و سیدحسین مرعشی و عباس آخوندی و پیروز حناچی به دلیل به کارگیری در دولت دوازدهم و حبیب‌الله بی‌طرف و محمد ستاری فر و اکبر ترکان به دلایل شخصی از حضور در رقابت رای گیری انصراف داده‌اند.

در نهایت در لحظاتی پیش نجفی، مرعشی ، الهه کولایی، شریعتمداری، مهرعلیزاده، بیطرف و افشانی به عنوان 7 گزینه نهایی تصدی پست شهردار تهران انتخاب شدند.

گفته می شود مطرح شدن نام افشانی استاندار فارس به عنوان گزینه پیشنهادی شهرداری تهران و یا در کابینه دوازدهم به دلیل حمایت موسوی لاری و تاجگردون نماینده اصلاح طلب گچساران است.

زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران اعلام کرد که این افراد 2 هفته فرصت دارند تا برنامه های خود را به منتخبان شورای پنجم ارائه کنند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶
2
آقای افشانی چه شهردار بشوند و جه نشوند، باید از استان بروند. همه می دانیم مطرح کردن نام ایشان و یکی دو نفر دیگر در فهرست 7 نفره شهرداری تهران، صرفا برای بزرگتر جلوه دادن سه نفر بالای فهرست است تا از این طریق بگویند ما 7 نفر داشتیم و قویترین را انتخاب کردیم. مثل اینست که بگوییم از بین 7 ماشین که 4 تای آن چینی است و سه تای آن آلمانی، کدامیک را انتخاب می کنید؟ پاسخ مشخص است. یکی از سه ماشین آلمانی. ماشین های چینی فهرست پر کن هستند.
ناشناس
همه می دانیم؟!! از همه پرسیدی شما؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶
1
خداوند کینه های کور را از دل همه بزداید
بهزاد
دعای خوبی است. اگر منظور شما افرادی هستند که خواهان رفتن آقای افشانی اند، باید بگویم اگر دعاهایتان گیراست ، باید خیلی خیلی پیش از اینها دعا می کردید که آريالای افشانی و همراهانش کمی با اصول مدیریتی کار می کردند. وگرنه نفرین کردن مردمی که چشم به راه پیشرفت شهر و استان خود هستند و می خواهند فردی توانمند بر مستند استانداری بنشیند ، به خود نفرین کننده بازمی گردد.
ناشناس
شما همه مردم نیستید، اکثریت مردم در انتخابات نظرشان را داده اند لذا فقط از طرف خودت حرف بزن
مراد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶
0
اقای افشانی تمام کارهای خود در شیراز را توضیح دهند بعد بروند تهرون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
سوال کردی؟ جواب دادی؟ چیه داستان؟
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶
0
آقای ناشناس 13:45، به تصور خودت به بقیه ایراد گرفته ای؟ در حالیکه اساسا معلوم نیست ، نظرت مثبت است یا منفی؟ ضمن توصیه به اینکه قبل از اظهار نظر در مورد خبرهای درج شده ، کمتر نمک بخور تا اینهمه نمک نریزید، باید بگویم مثلا آن بنده خدا با نام «بهروز» اگر گفته «همه می دانیم»، منظورش این است که چیزی است که اغلب مردم آنرا به عنوان یک اصل قبول دارند. این گونه جملات را در محاوره های خودمان هم بکار می بریم. منظور آقای مراد هم مشخص است. اما در ذیل مطلب ایشان ، یک گونی نمک ریخته ای.