کد خبر: ۱۱۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۲۸ تير ۱۳۹۶
پس از ماه های انتظار مردم؛

سفر استاندار فارس به سروستان لغو شد

س از ماه های انتظار مردم سروستان برای حضور استاندار فارس در این شهرستان جهت بررسی مسائل و مشکلات موجود، متاسفانه برای دومین بار این سفر لغو شد.

به گزارش شیرازه، پس از ماه های انتظار  مردم سروستان  برای حضور استاندار فارس در این شهرستان جهت بررسی مسائل و مشکلات موجود،  متاسفانه برای دومین بار این سفر لغو شد.

براساس آخرین دریافتی علت لغو سفر استاندار فارس به سروستان برگزاری نشست مشترک وزیر کشور با استانداران در تهران اعلام شده است.

خاطر نشان می شود اواخر سال گذشته و بنا بر تاکیدات امام جمعه سابق سروستان از طریق تریبون نماز جمعه برای حضور  استاندار فارس در این شهرستان و حل مشکلات، قرار بود سید محمد افشانی اواخر سال گذشته در میان مردم سروستان حاضر شده و از نزدیک با مردم این شهرستان دیدار و گفتگو کند که این وعده به سال جدید موکول شد.

قرار گرفتن سروستان در لیست مناطق برخوردار و به تبع آن کاهش شدید اعتبارات مالی این شهرستان طی 2 دهه گذشته، سهم اندک اعتبارات نفت و گاز به این شهرستان علیرغم  اینکه سروستان تنها شهرستان نفت خیز استان فارس می باشد.

راکد ماندن طرح الحاق حوزه انتخابیه سروستان به شیراز، تعطیلی پروژه راه آهن سروستان شیراز، راکد ماندن طرح ملی انتقال پسآب تسویه شده شیراز به سروستان پس از گذشت حدود 30 سال از آغاز آن، تعطیلی شهرک صنعتی شماره یک سروستان، عدم تامین برق شهرک صنعتی شماره 2  و بلاتکلیفی واحدهای آماده بهره برداری، عدم توجه به نخبگان بومی سروستان جهت تصدی امور مدیریتی این شهرستان و بحران مهاجرت و.....ازجمله مشکلاتی است که طی 5 سال گذشته منجر به بروز مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سروستان شده است.


منبع:  سروستان ما

نظرات بینندگان