کد خبر: ۱۱۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۲۹ تير ۱۳۹۶

جای خالی مسئولین سپیدان درخیمه شهدا

یادوراه آبروی محله مابا حضور خانواده معظم شهدا وتعداد انگشت شماری از مسئولان شهرستان در سپیدان برگزار گردید.

به گزارش شیرازه، یادواره آبروی محله ما گرامیداشت شهید علی بابا امینی در  حالی برگزارشد که مسئولین شهرستان در آن حضوری کمرنگ داشتند.

 روسایی که نیامدند بخوانند. مگر نه این است که ما میزخدمت به مردم را از شهدا تحویل گرفته ایم.چه زود از یاد بردند همرزمان خود را ، چه زود فراموش کردند لحظات اعزام همین شهدا را به مناطق جنگی و چه زود در پس مادیات ظاهری این دنیا از شهدا غافل شدند.به جز چند  تعداد انگشت شمار روسای ادارات و مسئولین ذیربط جز مردم عادی و خانواده معظم شهدا در مجلس ندیدیم.اندوهگین شده و تاسف خوردم برای کسانی که خود را رئیس اداره نامیده اند اما دم از یاد شهدا و ایثار و شهادت می زنند ولی هیچوقت سری به مجلس شهدا نمی زنند.


از یاد برده اندعهدی که با شهدا داشته اند البته بعضی از آنها همرزم و یادوست و یا هم محلی و هم کلاس شهدا بوده اند اما اکنون که سال ها از شهادت این عزیزان گذشته ، دوستان شهدا که اکنون رئیس شده اند دیگر گذشته خود را از یاد برده و با شهدا غریبه گشته اند.

لازم به ذکر است بسیاری از مسئولین شهرستان که ترافیک کاری بالایی هم دارند سعی می کنند تا در برنامه های مفرح و شاد حضور یابند، اما یادواره های شهدا صرفا با حضور مردم برگزار می شود .

هر چند کسی انتظار ندارد مسئولین در همه مراسمات حضور داشته باشند و طبیعی است که هر فردی (چه مسئول و چه غیرمسئول) دارای مشکلات بوده و فرصت حضور در همه مراسمات را ندارد، اما اینکه یک مسئول در هیج مراسمی حضور پیدا نکند و یا در مراسمات مهم نباشد، جای ﺗﺄمل دارد.

ما نباید فراموش کنیم که شهداء و خانواده های معظم آنان، برگردن ما حق دارند و حداقل کاری که ما باید بکنیم ،شرکت در مراسم بزرگداشت این عزیزان و تکریم خانواده های آنان است که در  این برنامه ها این را هم دریغ کردیم.

چقدر خوب می شد مسئولان به احترام پدران ومادران شهداء ،به  باویادواره شهداء می آمدید وتصلای دل آنان می شدید،‌تا مردم فکر نکنند که مسئولین فقط درمواقعی که به مردم نیاز دارند به سراغشان می‌آیند،واین رابدانید که شهداء ناظربراعمال ماهستند.


این سوال درذهن همگان تداعی میشود که چرا نباید مسئولین دراین مراسم حضور  داشته باشند؟مگر نه اینست که اگر امروز مسئولین مابه پست و مقامی رسیده اند به برکت وجودخون شهداءو نظام مقدس جمهوری اسلامی است ؟ اما چه شده است که برخی ازمسئولین شهداءرافراموش کرده اند.

منبع: مارگون

نظرات بینندگان