کد خبر: ۱۱۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۳۰ تير ۱۳۹۶
عضو شورای شهر مرودشت:

وضعیت داروخانه شبانه‌روزی درخور مردم مرودشت نیست

ابراهیم همایون گفت: خیابان امام علی(ع) شصت متر است اما سی متر آن را بلوار تشکیل داده است و خیابان شصت متری بلوار سی متری لازم ندارد.

به گزارش شیرازه،  ابراهیم همایون عضو شورای شهر مرودشت در گفتگو با مرودشت نا بیان داشت: چهار سال در خصوص چراغ چشمک‌زن شهرک مهدیه، روستاهای جونجان، کوشک و فیروزی تذکر دادم و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

همایون افزود: باوجوداینکه در ایام تابستان هستیم و هنوز مدارس بازگشایی نشده است ورودی خیابان اندیشه ترافیک است و رینگ شهر در انتها قرار دارد و در اثر بارش باران زیرسازی رینگ از بین می‌رود و درصورتی‌که این رینگ وصل شود ترافیک کمتری را شاهد خواهیم بود.

وی اذعان داشت: خیابان داروخانه شبانه‌روزی یک‌طرفه است و شب‌ها درب داروخانه بسته است و متصدی داروخانه از پشت یک پنجره به شما دارو می‌دهد و این درخور شان مردم مرودشت نیست.

جایگاه سوارشدن و پیاده شدن مسافران روبروی بیمارستان شهید مطهری در مسیر توریستی قرار دارد و ماشین‌ها در این مسیر با سرعت عبور می‌کنند و در این محل باید بلوار تعریض شود و ایستگاه مسافر ساماندهی شود.

منبع: مرودشت نا

وی تصریح کرد: خیابان امام علی(ع) شصت متر است اما سی متر آن را بلوار تشکیل داده است و با رئیس اداره برق که صحبت کردم گفتند مسر برق فشارقوی است و پس از تحقیقات متوجه شدم این قضیه راه‌حل دارد و خیابان شصت متری، سی متر بلوار لازم ندارد و در این بلوار چون باند کندرو تعریف‌نشده باید سرعت تعیین‌شده اعلام گردد.

نظرات بینندگان