کد خبر: ۱۱۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۶

مصاف نماینده شیراز در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال با برگزاری 6 دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از این دیدارها لبنیات ارژن شیراز در دیداری خانگی مقابل شهروند ساری به میدان می‌رود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه هفته پنجم لیگ برتر فوتسال با برگزاری 6 دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از این دیدارها لبنیات ارژن شیراز در دیداری خانگی مقابل شهروند ساری به میدان می‌رود.

بنا بر این گزارش، تیم ارژن با نتایجی که در هفته‌های گذشته کسب کرده سبب نارضایتی هواداران خود را فراهم کرده است. شاگردان کمالی که در 4 هفته گذشته تنها به یک تساوی دست یافتند و 3 باخت پی‌درپی را تجربه کرده‌اند در این دیدار خانگی مقابل تیم شهروند ساری باید از تمام قوای خود برای شکستن طلسم توقف بهره بگیرند.

تیم شهروند ساری هفته گذشته با ارائه بازی زیبا به یک تساوی ارزشمند مقابل تیم مدعی و صدر جدولی گیتی‌پسند دست یافت. این تیم در این دیدار خارج از خانه نیز به دنبال کسب پیروزی و تغییر جایگاه خود در جدول است.

تیم شهروند ساری با یک برد، 3 تساوی و کسب 6 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و تیم ارژن نیز با یک تساوی و 3 باخت در رده سیزدهم جدول قرار دارد. در حال حاضر گیتی‌پسند اصفهان با 10 امتیاز در صدر و تیم هیئت قم در انتهای جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.


برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان