کد خبر: ۱۱۲۱۸۳
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۳۱ تير ۱۳۹۶
در حاشیه اکران خصوصی فیلم«فصل نرگس»:

دیدار استاندار فارس با رئیس دولت اصلاحات در سینما فرهنگ تهران+ عکس

جمعی از مدیران کشور در یک مراسم محدود و خصوصی در سینما فرهنگ‌ همراه با بازيگران و عوامل به تماشای فیلم سینمایی "فصل نرگس" نشستند.
به گزارش شیرازه، جمعی از مقامات سیاسی و مدیران اجرایی کشور شامگاه گذشته در یک مراسم محدود و خصوصی در سینما فرهنگ‌ همراه با بازيگران و عوامل به تماشای فیلم سینمایی "فصل نرگس" نشستند.
این مراسم به دعوت حمیدرضا عارف فرزند معاون اول دولت اصلاحات، که سرمایه گذار و مجری طرح "فصل نرگس" است برگزار شده است.

در این مراسم که جمعی از مقامات سیاسی و مدیران اجرایی کشور نیز حضور داشتند حاضران با رئیس دولت اصلاحات عکس یادگاری گرفتند.

افشانی استاندار فارس نیز که این روزها به واسطه لابی اطرافیانش و نماینده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و موسوی لاری نامش در بین گزینه های پیشنهادی کابینه دوازدهم مطرح می شود در این مراسم حضور و با رئیس دولت اصلاحات عکس یادگاری گرفت.

دیدار افشانی با رئیس دولت اصلاحات در سینما فرهنگ تهران+ عکس

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شيرازي
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶
6
چه شده مگه گناهي انجام گرفته همين آقا (جناب آقاي خاتمي)با يه سياهه تمام مردمو به پاي صندوقهاي راي آورد به اين ميگن يه فرد مردمي و مردم دار.درود خدا بر اين سيد بزرگوار.
محمدهادی
این سیاهه برای رضای خدا و عزت ایران صادر نشده هموطن! برای لشکرکشی و زیاده خواهی و مقاومت در برابر توبه و عذرخواهی از فتنه انگیزی و مصادرۀ حضور مردم در صحنه به نفع خودشان نوشته شده! فکر می کنید تا چه وقت می توانند پشت سر مردم مخفی شوند و علیه مردم توطئه کنند و برای دشمن مردم خوش رقصی کنند!!؟
شاکر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶
6
درود بر هر دو بزرگوار
محمدهادی
انشاءالله روسیاهی فتنه گران را بزودی خواهیم دید
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶
5
همین عکس ثابت می کند که استاندار فارس نه بخاطر توانمندی و تجربه و تخصص، بلکه فقط و فقط بواسطه زد و بندهای جناحی و سفارشی منصوب شده و به کارش ادامه می دهد. چرا که پشتش گرم است. آنهم نه به رضایت مردم بلکه به رضایت ......
رضا
United States of America
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶
5
اقای استاندار چه کار خاصی در استان فارس انجام داده بهتر است رزومه 4 ساله بدهد ببینیم ایشان در مدت مسوولیت چه گلی به سر فارس زده است
که صد البته ایشان به واسطه لابی گری استاندار فارس است
ناشناس
دوساله استانداره اونوقت رزومه 4 ساله بده؟ خدا شفات بده برادر
بهزاد
خوب همون دو ساله نه یکساله را گزارش بدهد. هیچی برای گفتن ندارید. فقط و فقط حرف و حرف . همون کارهای ناقصی مثل مسکن مهر را هم تعطیل کردید. بقیه هم که مثل شما یا می گویند، خدا شفات بده یا به جهنم که دلواپسید و یا مبکروفن را از دست خبرنگار می گیرید و یا وزیر بهداشت به فرماندار فخاشی می کند و.... اینها از بعضی ها خیلی ناپسند است اما از شماها که ادعایتان می شود، چه؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶
2
زنده باد سيد اصلاحات زنده باد خاتمي زنده باد همه ما فدائيان خاتمي هستيم اگر باورنداريد يا علي اين گوي و اين ميدان يا علي
بهزاد
من همم می گیوم زنده باد سید محمد خاتمی. اما محمد،نگو اصلاحات. اصلاحاتی که اینهمه آدم خائن و فراری از وزیر گرفته تا نماینده مجلسی که رفته اند در کشورهای دشمن ما پناه گرفته اند و از رژیم صهیونیستی و سازمان منافقین و بهائیت و غیره حمایت میکنند، ارزش این حرف ها را ندارد. از جمله هایت مشخص است رای اولی هستی و ذوق رای اولت را می کنی. ضمن تبریک به شما به مناسبت رای اولت، ازت می خوام یکبار دیگه نظری که نوشته ای را بخوانی و ببینی که این جمله ها فقط مناسب افراد بی مایه است.
محمدهادی
خدا شفات بده محمد آقا!! ما خیلی وقته منتظر یک اشاره هستیم که صادر نمیشه... خدا هدایتت کنه!؟