کد خبر: ۱۱۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
اعلام برنامه های دهه کرامت در سومین حرم اهل بیت:

شیراز میزبان سفیران کریمه اهل بیت/ اعزام رایگان عاشقان حضرت معصومه به قم

نماینده ولی فقیه در اداره کل امور عشایری استان فارس با بیان اینکه اعزام کاروان های زیارتی به صورت رایگان در تمامی ایام سال را خواهیم داشت، گفت: افرادی که تاکنون به زیارت آستان حضرت معصومه (س) مشرف نشده اند در قابل این کاروان ها به شهر مقدس قم اعزام خواهند شد.
شیراز میزبان سفیران کریمه اهل بیت علیهم السلام / اعزام رایگان عاشقان حضرت معصومه به قمبه گزارش شیرازه، نماینده ولی فقیه در اداره کل امور عشایری استان فارس ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه کرامت گفت: طی روزهای پنجم الی هفتم مرداد ماه جاری در شیراز میزبان سفیران کریمه اهل بیت (ع) خواهیم بود.

حجت الاسلام وحید شهوندی به ارائه برنامه های این دهه پرداخت و اظهار داشت: سفیران کریمه اهل بیت به 14 استان و 7 کشور سفر می کنند که فارس یکی از آن استان ها است.

وی با اعلام اینکه تعداد 10 برنامه در این سه روز خواهیم داشت، افزود: غبارروبی مزار شهیدان تحت عنوان دلدادگان کریمه اهل بیت (ع) و دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان با نام به رسم ادب از جمله این برنامه ها است.

مسئول ستاد سفیران کریمه اهل بیت در استان فارس اظهار داشت:  با احترام به خانواده همه شهدا، امسال دیدار 4 خانواده شهید مدافع حرم با هماهنگی بنیاد شهید را در نظر داریم.

شهوندی عیادت از بیمارستان های شهید فقیهی و نمازی، سرکشی از خانواده های اعضایی که اهدای عضو داشتند و تکریم آنها، حضور در مراکز نگهداری از ایتام و کودکان بی سرپرست، دیدار با زندانیان فارس در ندامتگاه مرکزی عادل آباد شیراز و کانون اصلاح تربیت را از دیگر برنامه های روزهای پنجم الی هفتم ماه جاری دانست و گفت: پرچم گردانی حرم مطهر این بانوی گرانقدر در مکان های ذکر شده ریشه قرآنی دارد.

نماینده ولی فقیه در اداره کل امور عشایری استان فارس با بیان اینکه سفیرانی که به فارس می آیند 4 نفر خادم رسمی آستان کریمه اهل بیت، یک نفر مداح کشوری و یک نفر مبلغ دینی هستند، خاطرنشان کرد: طی سالهای گذشته این سفیران به مناطق عشایری در فارس اعزام شده بودند.

این مسئول در انتها با بیان اینکه اعزام کاروان های زیارتی به صورت رایگان در تمامی ایام سال را خواهیم داشت، گفت: افرادی که تاکنون به زیارت آستان حضرت معصومه (س) مشرف نشده اند در قابل این کاروان ها به شهر مقدس قم اعزام خواهند شد.
نظرات بینندگان