کد خبر: ۱۱۲۲۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
رئیس بسیج سازندگی استان فارس:

۱۰۴ پروژه در مناطق محروم استان فارس با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود

رئیس بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به قول مساعد قرارگاه محرومیت‌زدایی به استان گفت: ۱۰۴ پروژه در مناطق محروم استان فارس با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.
به گزارش شیرازه، عبدالحمید اسماعیلی با بیان اینکه قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور قول مساعدت به استان فارس به صورت ویژه داده است، اظهار داشت: نخستین اعتبار قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور به استان فارس اختصاص یافت.

وی با اشاره به اجرای 104 پروژه  در مناطق محروم استان فارس گفت: این پروژه‌ها تحت حمایت این قرارگاه است که به زودی آغاز می‌شود و تا پایان سال اعتبارات خوبی برای انجام آنها به استان فارس اختصاص می‌یابد. 

رئیس بسیج سازندگی استان فارس افزود: اعتبار اولیه‌ای که قرارگاه به استان فارس اختصاص داده، یک میلیارد و 800 میلیون تومان است که بسیج سازندگی استان فارس نیز به صورت مشارکت 50 درصدی در پروژه‌ها اقدام می‌کند. 

اسماعیلی با بیان اینکه به شرط همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان این اعتبارات بیشتر می‌شود، بیان کرد: یکی از ضررهای استان فارس که تاکنون رخ داده، عمل جزیره‌ای بوده که امیدواریم امسال با همکاری استانداری این فعالیت‌های جزیره‌ای کمتر شود. 

وی با بیان اینکه با همکاری دستگاه‌های اجرایی فارس می‌توان اعتبارات و منابع بیشتری را جذب کنیم، عنوان کرد: نتیجه  هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و بسیج سازندگیکاهش محرومیت‌های استان فارس است.


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
0
با تشکر فراوان از زحمات سپاه و بسیج
حضور بیشتر این عزیزان در نقاط محروم نیاز امروز کشور است
هرچند بعضی ناسپاسی کنند از اجرشان در پیشگاه الهی کاسته نمی شود
رمز محبوبیت سپاه و بسیج کار برای رضای خداست
رضا جانباز دفاع مقدس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
0
منطقه بیضا هم محرومیت داره با وجودی که بیخ گوش مرکز استان قرار داره!