کد خبر: ۱۱۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶

پایان اردوی پیش فصل فجرشهیدسپاسی در کرمان

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در ادامه اردوهای آماده سازی خود جهت حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان، به دو تساوی برابر تیم های مس کرمان و مس رفسنجان دست یافت.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در ادامه اردوهای آماده سازی خود جهت حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان، با کسب دو تساوی برابر تیم های مس کرمان و مس رفسنجان به اردوی خود در کرمان پایان داد.

بنا بر این گزارش، فجری ها در اولین دیدار در زمین اختصاصی مس کرمان به مصاف این تیم رفتند و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار فجری ها با ترکیب میلاد احمدیان،حامد حیدری،سامان فرزام پور،احسان جودکی،سیدجلال عبدی‌،حمید اورنگی،میلاد امیری،سعید قائدی فر،امین شجاعیان،شاهین مجیدی‌،علی مصلی نژاد‌ به مصاف حریف کرمانی خود رفتند.

پایان اردوی پیش فصل فجرشهیدسپاسی در کرمان

تیم فجر در دومین بازی خود دوشنبه در برابر تیم مس رفسنجان قرار گرفت که این بازی با نتیجه 2 بر 2 پایان یافت. در این بازی جواد مولایی در دقیقه ٩ و سجاد حیدری در دقیقه ٢٩ برای مس رفسنجان گلزنی کردند، علی اصغر شیردل در دقیقه 14 و محمد پاپی در دقیقه 3+ 90 گل های تیم فجر را به ثمر رساندند.


لازم به ذکر است که مسابقات فوتبال دسته اول کشور با شرکت 18 تیم قرار است از هفدهم مرداد 96 آغاز شود و قرعه کشی این مسابقات امروز سه شنبه در سازمان لیگ برگزار می شود.
نظرات بینندگان