کد خبر: ۱۱۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
در بازدید مدیران استان از مجتمع فولاد غدیر مطرح شد؛

بهره برداری فولاد نی ریز تا پایان شهریور ماه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری فارس و مدیر کل صنعت، معدن و تجارت فارس از مجتمع فولاد غدیر نی ریز بازدید کردند.

به گزارش شیرازه،  رحمانی معاون اقتصادی ومنابع انسانی استانداری فارس ، علی راهوار معاون فرماندارشهرستان نی ریز،مدیر کل صنعت، معدن و تجارت وجمعی از مسئولین استانی وشهرستانی ازمجتمع بزرگ فولاد نی‌ریز بازدید کردند.


 در این جلسه راهوار معاون فرماندار از مسوولیان فولاد به خاطر هماهنگی لازم در استخدام نیروی بومی تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که این روند در آینده نیزجهت تکمیل مجموعه ادامه داشته باشد.


وی ادامه داد: استفاده از ظرفیتها ی شهرستان در انتخاب پیمانکاران و نیروهای متخصص بومی یک خواست عمومی و مردمی می باشد که هم به ارتقاء و کیفیت خدمات منجر شده و هم رضایت عمومی مردم را جلب می نماید.


 رحمانی معاون استاندار نیزبا اشاره به اینکه این پروژه قرار بود در فروردین به بهره‌برداری برسد گفت: تأخیر بیشتر در این زمینه به صلاح نیست و باید هرچه زودتر این کارخانه به بهره‌برداری برسد.


وی در بخش دیگری عنوان کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم اقتصاد مقاوتی جهت تولید 8 هزار تن آهن اسفنجی می باشد که تا این مرحله 500 میلیارد تومان هزینه شده و جهت تکمیل پروژه های جانبی یکصد تا یکصد و پنجاه میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و کارها به سرعت در حال انجام است که امیدواریم در 20 شهریوراستارت تست گرم انجام شود و با برنامه‌ریزی که انجام شده تا پایان شهریور به تولید محصول نهایی برسیم و بتوانیم با تولید محصول باعث رونق اقتصادی منطقه باشیم.


همتی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت  در خصوص موضوعی که گفته می‌شود معادن آهن منطقه بهرام گور به فولاد پاسارگارد کوار واگذار ‌شده است گفت : از چند سال پیش پیگیر واگذاری معادن بهرام‌گور به فولاد بوده ایم و جلساتی در این زمینه با نعمت‌زاده وزیر صنعت و ابتکار رئیس سازمان محیط زیست داشته‌ایم و قول داده‌اند در صورت وجود مقادیر قابل توجه آهن در منطقه یکی از نقاط را به فولاد نی‌ریز واگذار کنند و واگذاری معادن آهن این منطقه به فولاد کوار قطعی نیست و اولویت ما در وحله اول فولاد نی‌ریز است.


مدیر عامل فولاد نی ریز نیزدر این جلسه با اشاره به اینکه مصرف گاز در مصرف سوخت کارخانه بسیار بالا است وخط انتقال گاز فعلی  جوابگو نمی باشد خواستارتقویت خط انتقال گازشد و همچنین گفت: بعد از بهره‌‌برداری از کارخانه هر 4 دقیقه یک کامیون وارد وخارج می شود که میطلبد  دراین مورد یک تقاطع غیرهم‌سطح در ورودی سایت برنامه‌ریزی و ایجاد شود.







منبع:  نبض نی ریز

نظرات بینندگان