کد خبر: ۱۱۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
خبرهای خوبی که در دیدار نماینده کازرون با مقام عالی وزرات بهداشت مطرح شد؛

دانشکده علوم پزشکی در کازرون تاسیس می شود / بیمارستان امام علی(ع) کازرون برای تجهیز در اختیار علوم پزشکی قرار گرفت / بیمارستان قائمیه بزودی تجهیز می شود

با پیگیریهای قبلی دکتر رضا زاده ، نوید تاسیس دانشکده علوم پزشکی کازرون در آینده بسیار نزدیک توسط این مقامات بهداشتی داده شد .

به گزارش شیرازه، در دیدارحسین رضازاده نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی با معاون ارزی وزارت درمان و علوم پزشکی کور و دکتر ایمانیه رئیس علوم پزشکی استان روند خرید تجهیزات بیمارستانهای قائمیه و امام علی(ع) کازرون مورد برسی قرار گرفت و مقرر گردید جدیدترین تجهزات پزشکی برای این بیمارستانهای مذکور خریداری گردد.


در این دیدار وضعیت درمانی بخش های کوهمره‌نودان، خشت، کنارتخته و بالاده نیز مورد برسی قرار گرفت و رفع نواقص درمانی در این بخش ها موضوعی بود که ایمانیه درباره آن قول مساعدت داد.

همچنین با پیگیریهای قبلی دکتر رضا زاده ، نوید تاسیس دانشکده علوم پزشکی کازرون در آینده بسیار نزدیک توسط این مقامات بهداشتی داده شد که قاعدتا با ایجاد و تاسیس این دانشکده مشکل درمان و کمبود پزشک متخصص شهرستان رفع می‌گردد.


ایمانیه همچنین خبر داد : بیمارستان امام علی(ع) هفته آینده برای تجهیز و راه اندازی تحویل دانشکده علوم پزشکی شیراز خواهد شد.


وی از زحمات و پیگیریهای مستمر دکتر رضازاده در خصوص تلاش برای تامین اعتبار علوم پزشکی و تجهزات بیمارستانهای امام علی(ع) و بیمارستان قائمیه قدردانی کرد.

منبع: کازرون خبر

نظرات بینندگان