کد خبر: ۱۱۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
معاون امور استان های ستاد اقامه نماز کشور:

میزبانی استان فارس از 10 استان در اجلاسیه سراسری نماز/ حمایت از آثار نویسندگان و نخبگان در حوزه نماز/ تربیت 300 طلبه کارشناس نماز

معاون امور استان های ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری بیست و ششمین اجلاسیه سراسری نماز در آدر ماه سال جاری خبر داد و گفت: امسال اجلاسیه نماز به میزبانی استان هرمزگان برگزار خواهد شد و استان فارس نیز میزبانی 10 استان را دارد.
به گزارش شیرازه، معاون امور استان های ستاد اقامه نماز کشور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری بیست و ششمین اجلاسیه سراسری نماز در آدر ماه سال جاری خبر داد و گفت: امسال اجلاسیه نماز به میزبانی استان هرمزگان برگزار خواهد شد و استان فارس نیز میزبانی 10 استان را دارد.

مسعود دریس خاطرنشان کرد: طبق روال سابق، پیش اجلاسیه های نماز به صورت استانی در کشور برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: فراخوان نهایی و بخش های مختلف این اجلاسیه در پایگاه اینترنتی http://center.namaz.ir/ بطور کامل بیان شده است.

دریس مهلت آثار مخاطبان به دبیرخانه اجلاسیه را تا آبان ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: ادارات مرتبط و فعالان مرتبط در حوزه نماز در این اجلاسیه معرفی و تجلیل خواهند شد.

معاون امور استان های ستاد اقامه نماز اظهار داشت: 300 کتاب با موضوع نماز منتشر و حدود 300 طلبه کارشناس در حوزه نماز تربیت شده اند.

دریس از طراحی نرم افزار نمازگرام ( نرم افزار شبیه سازی شده از اینستاگرام ) خبرداد و بیان کرد: در این نرم افزار که عکس و فیلم با محوریت نماز انتشار داده می شود امکانات دیگری جهت جذب مخاطبان طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه نرم افزار نمازگرام در روزهای آتی رونمایی می شود، افزود تا کنون سه کانال تلگرامی قرار17 ، نماز و سبک زندگی ویژه بانوان و کانال نیک مختص کودکان راه اندازی شده که موضوعشان ترویج بحث نماز است.

لازم به ذکر است علاوه بر ایجاد کانال، تولید محتواها توسط ستاد نماز صورت می گیرد.

دریس همچنین تصریح کرد: اجرای طرح های آموزش نماز به بازاریان تحت عنوان منهاج، طرح مکنت مختص مدیران ارشد استان ها و طرح نیک ویژه آموزش مربیان مهدکودک ها و پیش دبستانی ها پرداخته ایم که نتیجه خوبی در بر داشته است.

وی افزود: ستاد اقامه نماز در استان فارس طی سال گذشته به 120 مربی مهدکودک آموزش های طرح نیک را ارائه داده است.

معاون امور استان های ستاد اقامه نماز کشور اظهار داشت: برنامه های بسیاری در حوزه تبیین آثار، برکات و چرایی نماز صورت گرفته است و در اجلاسیه سال قبل نیز افراد موفق در حوزه ترویج نماز به بیان تجربیات خود پرداختند.

دریس در ادامه به بیان طرح های جدیدی در خصوص ترویج نماز اول وقت در اداره های مختلف و بیمارستان ها پرداخت و خاطرنشان کرد: امکانات نماز خواندن و ارائه احکام نماز در هنگام بیماری را به کادر بیمارستان ها آموزش می دهیم.

وی در انتها گفت: ستاد اقامه نماز کشور آمادگی حمایت از آثار نویسندگان و نخبگان با موضوع نماز را دارد.

نظرات بینندگان