کد خبر: ۱۱۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس:

افتتاح ۱۵۷طرح‌ رسانه‌ای در صدا و سیمای مرکز فارس

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس از افتتاح ۱۵۷ طرح فنی، تولیدی، پشتیبانی و رفاهی صدا و سیمای فارس خبر داد.

به گزارش شیرازه، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس سید تقی سهرابی گفت: این طرح‌ها شامل ۱۱۹ طرح فنی، ۱۱ طرح تولید سیما، چهار طرح تولید صدا، ۱۸ طرح تولید موسیقی و پنج طرح حوزه پشتیبانی است.

وی افزود: برای افتتاح این طرح‌ها بیش از ۳۱۱ میلیارد ریال هزینه شده است که بیش از ۲۱۸ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات ملی و بیش از ۸۳ میلیارد ریال از اعتبارات استانی تأمین شده است.

به گفته وی، ۳۰ ایستگاه با کیفیت بر‌تر دیجیتال در قالب ۵۷ فرستنده و سامانه‌های تلویزیون دیجیتال، افزایش قدرت و راه‌اندازی تی اس ۳ در ایستگاه‌های رادیویی و تلوزیونی در نقاط مختلف استان، بازسازی ایستگاه‌های تلویزیونی و رادیویی، راه اندازی فرستنده‌های رادیویی از عمده‌ترین این طرح هاست.

سهرابی گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها، مردم دورافتاده‌ترین و صعب العبور‌ترین نقاط پهناور فارس از صدا و تصویر شبکه‌های مختلف رسانه ملی با کیفیت دیجیتالی بر‌تر بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌برداری از ۱۵۷ پروژه صدا و سیمای مرکز فارس

به گزارش شیرازه، اتاق فرمان استودیوی تلویزیونی حرم احمد بن موسی (ع) با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال، افتتاح ۵۰ فرستنده دیجیتال تلویزیونی و سنکرون و همسان‌سازی فرکانس ۶۶۶ کیلوهرتز برای رادیو استانی به گونه‌ای که در طول سفر در سطح استان گیرنده رادیویی قطع نمی‌شود از شاخص‌ترین پروژه‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان